Kawan - Kawan

Sunday, January 1, 2012

01.01.2012

Di dalam bilik mesyuarat

Bos : Prestasi tahun 2011 dah siap?

Aku : dah

Bos : SKT 2011 dan SKT 2012?

Aku : dah

Bos : Ada masalah dengan penutupan akaun 2011?

Aku : takde

Bos : Ada hal-hal berbangkit??

Aku : takde

Bos : Laporan boleh dihantar ikut dateline ?

Aku : saya cuba..kalau takde masalah dengan kunci kira-kira...insyaallah

Bos : Dah buat laporan pelupusan ??

Aku : Baru 30% . tugas ni saya serah pada xxxx.

Bos : Ada masalah dengan bayaran sewa @ penyewa tahun 2011??

Aku : dari segi bayaran takde masalah tapi penyewa bla bla bla.

Bos : Dah siap laporan kewangan(perbelanjaan & pendapatan) tahun 2011??

Aku : err....tak buat pun lagi.....

.
.
.
.
.
.
.
.
.

.

Dari gaya pandangan tu...aku rasa kecik besar kecik besar je rasa diri ni.Kawan-kawan yang lain dok pakat renyeh dengan jawapan selamba aku...kih kih.


Notanoti : Aku pulun nak siapkan keje.Ada dateline yang perlu dikejar. Lepas ni nak kena fokus tahun 2012. Ada masa nanti aku datang berkunjung rumah korang yerk.....

15 comments:

Iffah Afeefah said...

amboi bizinye

sile buat

luahfikiran said...

Salam,
Macam2 kena buat ... lakukan yg terbaik

Nieda said...

Awal tahun dok mula sibuk ..

Selamat Tahun baru semoga tahun ni membawa lebih keberkatan dalam kehidupan.

lieynanilaz said...

iffah..takdelah bz manapun..
cuma keje2 tu kena setel cepat...kejar dateline..

kiera'sakura said...

slamat mengejar dateline.. hihihi

laaa awk pn kt kedah? kt mana?

Daddylicious said...

apa kata ambik mc...hehe

H.J said...

selamat bekerja.. :P

Farrah Hasna said...

selamat mnjalankan tugas:-)

Pondok Usang said...

dikau telah mengingatkan ku tentang skt..

selamat tahun baru dik..

Gen2Merah said...

wahhhh, tak terbayang saya dengan bz nya sahabat saya ini... bila kita ikhlas bekerja, semuanya akan baik2 saja kan.. all the best yee

Tihara said...

wahh tabik cik accountant kita..byk nye keje..teringat kenangan duk kat HQ dlu..wat dek je last2 borink benti..salute la dgn hang..keep it up my fwen :)

si para para said...

:)

buat keje betul betul.
kan tak pasal2 dapat bonus dari bos.hehe

zati embong said...

banyak kerja..banyak kerja!

huu takut.

gadisBunga said...

adeiii!! keje needs to go on!

selamat bekerja! :D

Ardini Humaira said...

happy new year! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...