Kawan - Kawan

Sunday, January 29, 2012

Apabila Mood Rajin Menjelma....

Ini projek hari jumaat. Tetiba datang mood rajin nak masak.Kebiasaannya aku akan makan di luar atau tapau nasi siap2 di kedai. Kadang nak masak rasa membazir sekadar aku sorang jerk yang nak makan. Meh tengok apa yang aku masak.hehe.






Nak resepi ke?? Tak yahlah kot. Ini versi orang bujang yang masak main campak2 jer .


16 comments:

Tukang Karut said...

memang stail orang bujang la... terbaik...

missSenget said...

mcm mana nk buat cucur yg sedap..?

selalu buat cucur, keras kejung..

tak sedap...!!

delarocha said...

nampak sedap

Nieda said...

Kalau tak ada idea nak buat cucuq. cucuq ni lah jawabnya.

redza said...

sedap tu..makan2 sambil tgk tv

Citarasa Rinduan said...

rajinnya dia masak..
k.ayu lama tak pekena cucuq

Tihara said...

haah..toi tu, yg ni main campak je ( berlagak nye saya )..tp kalo saya buat tk sedap..adik saya buat sedap tau..tah mende dia buat, leh jadi rangup..hihiks.. :)

Cho Zila said...

ala teringat zaman bujang2 makan memang alas ngan paper,... tapi best kalau dapat makan ramai2...
thanks singgah blog akak...

mizzkechique said...

yummyh!!!!

Kakzakie said...

Ok... tahniah rajin walau tuk makan sendiri. Mesti masa makan sendiri dgn berkhayal menikmati keenakannnya:)

Daddy Ziyyad said...

sedap!!! makan petang2 minum teh tarik...fuhhhhhhhhhhhhh

Rinna said...

Simple tuh pun nampak sedap. :)

nabilah_2908 said...

sedapnya.... :)

| SUE | said...

lapo pulak tgk cekodok ni... time² sesuai mengeteh ni

Munnafendy said...

errrr....sy bujang yg xreti buat bnda ni...keh3

AzwanRamli said...

perhhh....aku masih tak pandai buat cucur...orang terengganu pggil "jeput"

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...