Kawan - Kawan

Monday, January 2, 2012

02.01.2012

Sepi


*


*


*


*


*


*


*


*


tiada bicara


*


*


*


*


*


*


*


hanya mata yang memandang


*


*


*


*


*


*


*


nombor-nombor hingga nak terjojol jer rasa...


*


*


*


*


*


*


*


i need a break!!



Notanoti : Aku lebih rela "stress" tengok angka berbanding kerenah manusia yg busuk hati!!

19 comments:

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

manusia busuk hati tu meh kita lempang laju-laju muka dia..


moga manusia busuk hati x dtg mengganggu lieyna di tahun baru ni ya :)

r-5 said...

awat cik lieyna? memang manusia banyak yang busuk hati.. buat tak kisah je, yang penting jangan sesekali lari berdepan dengn mereka k.. cayyok! all the best in your life. :)

Tihara said...

alamak..kenapa plak ni...

H.J said...

kawal bebail stress tu...kan terbabas plak..haa

Iffah Afeefah said...

Stress jugak

delarocha said...

take a rest

Kakzakie said...

Masa melihat angka banyak sekarang tak boleh elak Lieyna. Sampai berair mata dibuatnya:(

lieynanilaz said...

KAKZAKIE...BETUL..BETUL...:)

Farrah Hasna said...

manusia mcam2 ragam..sabar ye dik dan ingat allah selalu

whitecappuccino said...

knapa ni...acu keluar jalan2 jap..

Daddy Ziyyad said...

tahun makin bertambah, tapi perangai sesetengah manusia mmg tak berubah rubah.

zati embong said...

chaiyok2!

pena rozie said...

Same la kite....

Cik Ina Do Do Cheng said...

tengok nombor tu banyak-banyak, kalau dah tak kuasa nak pandang org yg busuk hati tu. for your info org busuk hati ada dimana-mana .

kiera'sakura said...

kan.. kekadang klu iman x kuat rase nk sepak lelaju..huhuhu

Munnafendy said...

amik la cuti...p rehat mane2..tp sungai ke..pndai ke..ape2 yg bleh relax...skjp pun jadilah

Ardini Humaira said...

tabahkan hati tau dear.. InsyaAllah, all is well <-- ayat citer nustan hehe

Tukang Karut said...

manusia busuk hati lebih busuk dari bangkai babi!

missSenget said...

selalu gak geram kt org busuk hati..


tpi selalu gak diri sndiri busuk hati...

adoyaii~~ teruk betul perangai..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...