Kawan - Kawan

Wednesday, January 4, 2012

WW : JANGAN!


♥ saya nak MARAH tapi ALLAH kata JANGAN !

♥ saya nak BENCI tapi ALLAH kata JANGAN !

♥ saya nak LAWAN tapi ALLAH kata JANGAN !

♥ saya nak PUTUS ASA tapi ALLAH kata JANGAN !

♥ saya nak MEMBERONTAK tapi ALLAH kata JANGAN !...


♥ KERANA ALLAH kata jadi saya cuba LUPAKAN apa orang KATA dan BUAT pada saya!

♥ KERANA ALLAH kata jadi saya cuba SABARKAN HATI IKHLASKAN JIWA TAWAKALKAN DIRI !

♥ KERANA ALLAH kata jadi saya cuba dan teruskan cuba AGAR terus BERJAYA bukan di dunia saja TAPI di akhirat SANA !✿◠‿◠


sumber : SINI

25 comments:

Daddy Ziyyad said...

ya, jangan lupa pesanan ini. :)

ORLANDO AHMAD said...

selagi menda tu sesuatu yg baik, dan tak langgar batas2 agama, go on :)

khaifaiz said...

jangan... jangan lupa belanja sy

Tihara said...

haah...jangan lupa velanja saya jugaks..:)

Insya Allah, kalau org tk doakan kita,jgn bimbang..malaikat sentiasa doakan kita selagi kita dalam solat dan ikhlas kepada Nya...

pesanan ni aku jumpa dlm tazkira kat tv sebelum azan berkumandang..just kongsi :)

luahfikiran ... mari kita said...

SALAM,
Allah swt yg menjadikan kita ... semestinya panduan Allah yang kita turuti.

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

kdg2 apa yg Allah kt jangan tula yg kita nak buat jugak..


insya-allah tahun ni kita berusaha utk jd lebih baik :)

Chik Att said...

CA pun tengah didik hati dengar kata ALLAH ...JANGAN ....

Cikpuan rara said...

Alhamdulillah.Amin.

Kancil 8349 said...

betul tu......

Cikgu Ma said...

jangan!!!

aimaniman said...

peringatan untuk yg lupa...

miloais milo said...

tQ lieyna...

Papa Mifz said...

bagus entry nih..

zati embong said...

hdup kita mmg kena bnyak selalu beringat O.o

محمد رازيق said...

perkongsian yang menarik. ringkas dan padat. tq. jmput singgah blog, bc entri Dahulu itu ..

Tukang Karut said...

tanam dalam dalam pesanan ni...

Cik Pulau said...

amar makruf nahi mungkar..^^,

Pondok Usang said...

muhasabah diri..

renjerkabloi said...

JANGAN tak join GA ni sbb renjer dah tag awk..hehe




http://renjersungai.blogspot.com/2012/01/giveaway-from-cinoscaraku-art-and.html

KaK LimAh Si SupiR said...

jgn lupa tau ^_^

Puan Kutu said...

hehe tak ww dah nie,tp mesejnya mmg mengajak kita buat kebaikan...:)

Cik Ina Do Do Cheng said...

tapi nak buat cam mana larangan tu yang paling manusia nak jugak nak jugak buat : (

asyraf ahmad said...

adehh

tazkirah yg berguna...nak2 time tgh digoda dgn setan n hawa nafsu...

tak gitu?

acap
Ur blog should be in my bwalking list 2012?check it out at ACAPSUUR

Iffah Afeefah said...

jangan...

jangann

missSenget said...

jangan bilang tidak...



nk putus asa dah..huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...