Kawan - Kawan

Sunday, January 22, 2012

Gembira

tiada bicara
cuma aku gembira
kerna dah selamat
tiba di kg halaman
.
.
.
.
.
.
.
.
.
selamat bercuti
-
-
-
-
-
-
-
aku ingin manfaatkan
dengan berehat sepuas-puasnya
bersama keluarga tersayang


Notanoti : aku dah plan macam2...harap menjadilah..........

17 comments:

Iffah Afeefah said...

nmpk kegembiraan tu

Gen2Merah said...

selamat bercuti yaa... manfaatkan sepenunya masa yang terluang bersama keluarga tersayang... all the best

akuzle ayu said...

ohkey, selamat bercuti. sy dtg dr komen anda d 'umah' dato' lf... nantikan entri psl gath 22/1 kat umah sy tuh...ehhehehehhe

Cik Pulau said...

pulang ke kampung halaman memang nikmat.. hehehe

eLLa n aLia said...

excited sngat.. :)

Подтверждаю said...

as salam..

alhamdulillah..rancang baik2 ;)
menikmati kehijauan dunia flora dan fauna pun menarik ;)

aik..
apesai ada cik pulaui dengan iffah dalam ni?

haha :p


p/s : nak bela ikan? sebenarnya mudah jika betul caranya.

kalau nak serius, memang kena betul2 jaga. sebab flora dan fauna bagi hidupan laut ni, hidupan macam kita juga. perlukan keseimbangan.

biasanya bagi yang mula2 nak berjinak dengan hidupan air ni, atau nak mudah penjagaannya, akan pilih ikan gapi

;)

gapi boleh juga hidup dalam air laut. cuma kena betul caranya. baru ngam dengan coral dan ikan nemo2. huhu

L said...

ngeh3. selamat bercuti erk akak..=)

jom renung2 sebentar..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/01/kenapa-ilmu-itu-penting.html

Tukang Karut said...

aku dah balik dari bercuti...

Cho Zila said...

akak bercuti di sinijer... best...

Rai said...

selamat bercuti!!!

mizzura said...

selamat bercuti yang berkualiti !!

Daddylicious said...

insyaallah...

Pembunuh Tanpa Bayang said...

selamat bercuti...
moga apa yang di harapkan berjalan dengan lancar hendanya... =)

khaifaiz said...

menjadi tak

~izan~ said...

hi adik..bercuti lg? slmt bercuti yer =)

eva said...

cuti tak lama lagi nak habiss.. masih blum puas rehat secukupnyer..

Redbloodsnow said...

paling syorga kan bila cuti. leh berehat sepuas hati :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...