Kawan - Kawan

Monday, March 12, 2012

Pagi yang terang...


Selamat pagi semua....

hari ni awal sampai

pukul 7.35 aku dah tercongok kat opis

agak luar biasa...keh keh

*

*

*

*

*

ini kes aku tumpang kereta orang...

kebiasaan sampai 5-10 minit sebelum pukul 8...haha.

18 comments:

Ujie said...

sampai awal mesti rasa seronok & semangat kan..

suami akak pun dpt sampai awal harini sbb jln ke KL tak sesak mcm selalu..sbbnya cuti sekolah. ^_^

HeNRieTTa JoSe said...

best lew smpai awl....xpening nk berlari marathon bagai utk punch card...hehehe...

Kakzakie said...

Seronok kalau sampai pagi-pagi kan Lieyna... tempat kakak lagilah gerimis sejuknya mencengkam lagi sampai sekarang...

mizzkechique said...

saya 7.20 dh smpi ofis.. xreti dtg lmbt.. hahaha

Rai said...

hari ni kesas pun kurang jem.. biasanya mesti lebih pukul 9 baru sampai..biar pun keluar awal..

musim cuti sekolah..ramai org cuti agaknya kan..hehe..

msredcheesecake said...

Kalau sy tumpang org jadi lambat....hheee...

redza said...

smpai awal boleh rilek2 dulu

Tihara said...

bagus orang tu..boleh dtg awal selalu kalo tumpang dia..hehe :)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

waa awal sampai kat tempat keje.. :)

nabilah_2908 said...

masa kereta sy accident hari tu...

pergi kerja terpaksa tumpang ayah...sebelum kul 6 dah kena bangun...kul 7 dah sampai office..huhu..

biasanya kul 8 baru terhegeh2 nak keluar rumah..hehe.. ;)

Gen2Merah said...

hahahaha... tumpang punya pasal, awal pegi keja... baguslah tu kan..

at least dapat muhasabah diri agar kita dtg lebih awl juga pd masa akan dtg.. ehehehe

dela said...

smpai awal x mgapa... rasa segar aja.. kerja pun bersemangat kan... :)

ekabukanmakcikkau. said...

aku tak suka sampai awal . kalau boleh start pukul 8. pukul 7.50 baru aku pergi.biar ah member aku bising pon aku pedulik apa yedok? hahahha

~SaL IjOu~ said...

cuti2 skola ni kurang sket jam,kan..~
dpt sampai awal ke opiz mmg syok rasanya~ ^^

zati embong said...

hihi..hari ni,jat cuti.hiii

Tukang Karut said...

jarang jumpa matahari naik dekat KL ni...

Cikgu Ma said...

baguih la awai...hehe

Munnafendy said...

satu kejayaan yg perlu direkodkan...kih3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...