Kawan - Kawan

Wednesday, March 7, 2012

Cintaku beralih arah



Selamat tinggal pada jenama yang lain.......

24 comments:

Saya Disini said...

sedp ke yg ni?

Pok Amai-Amai said...

Sy pun suke roti nie. Tp sy tetap setia lagi dgn jenama lain. Hahahaha!

Mrs Lurve said...

masimo nie ok ke, pernah ada isu sal roti masimo nie, robert kwok punya nie kan?

Mr.Clive said...

lembut tak mcm gardenia?

kiera'sakura said...

a'ah yg nie pn sedap... mama ske mkn yg jenama nie...

khaifaiz said...

sdp ker

gadisBunga said...

tapi roti hailam yg mamak roti jual tetap menjadi pujaan hatiku. heheh!

Chik Att said...

budak2 kat umah tak mooo ... jadi back lah pada roti yang selalu makan

Ujie said...

nak try, tapi tak jumpa lg.
stkt ni mmg tetap gardenia.

nabilah_2908 said...

lagi sedap dari gardenia eh..?

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

sy suka roti bai..roti yg takda jenama tu..tp lama dh x jumpa..


skang nih gardenia lah pilihan hati sbb massimo takda jual kat sini

- dieyana - said...

sedap eh? kami pun kaki roti ... roti apa2 pun kami belasah..^__^

Liza Razak said...

roti ni lagi sedap ek..selalu saya makan gardenia je

Tihara said...

kt tpt aku tk sampai lagi..aku makan roti syed mokhtar..gardenia..heheh :)

Cho Zila said...

suka gak rotini esp yang wholemeal dia berbanding yang satu lagi..

Cikgu Ma said...

sedap ka? tak penah makan...bukan penggemar roti ^_^

dill said...

tak ingat lak pnah rase roti jenama ni ke tak. selame ni makan gardenia je

dill.

lisa said...

baru tahu ada roti jenama ni..:)

Tukang Karut said...

huh!! kaki curang!

redza said...

xpernah try lg yg ni

Zie Madini said...

sedap ek? kat sini takde jual pun taw :(

Munnafendy said...

sedap ke? sy tak pernah try lg massimo

Cik Ina Do Do Cheng said...

tiba-tiba je cik ina terkembang.tima kacih memilih massimo : )

blog-tips-kurus said...

dear, makanlah roti Gardenia..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...