Kawan - Kawan

Tuesday, March 13, 2012

Cantikkah!!....



cuma nak tunjuk langsir baru (ayat riak..abaikan..haha)



Bila dipandang alangkah elok kalau sofa itu hanya memuatkan 2 0rang untuk si dara dan teruna duduk bersemayam. Di kiri kanan ada bunga pahar...keh keh. (gateiii nak kawen..haha)


Notanoti : musim cuti sekolah ni kan ramai orang naik pelamin...sekadar imaginasi yang tak pasti bila akan menjadi kenyataan...hehe.

27 comments:

Aine Ainun said...

Wah...berseriiii langsir baru...

Insyaallah..masanya akan tiba:D

Kakzakie said...

Mata kakak pun lihat sangat cantik... sampai masa pasti dapat terlaksana juga impian.

Saya Disini said...

wah..cntik sangt..sejuk mata mandang

mizzkechique said...

amboi²..

Munnafendy said...

a'ah la jimat duit pelamin, langsir tu saje dah cantik! haha!

msredcheesecake said...

Langsir raye ke? Hhee..... Sweet kaler....

Daddy Ziyyad said...

betul lah, masa mula2 tgk igt kan langsir pelamin! haha

Tukang Karut said...

erk... aku salah pandang ke apa ni? rasa macam nak naik pelamin sekali lagi je ni...

budakijaupendek said...

ehek, ehek, ehek ! *gelak gataii

Tihara said...

haah dah macam pelamin dah..tinggal letak bunga pahar je..rumah hang ka...lawa naa :)

lieynanilaz said...

tihara....yerrr umah aku...

gadisBunga said...

siyes ingat pelamin memula tuh!

-gedek! said...

ehem ehem

Gen2Merah said...

wahahaha.. gambar ini ada udang disebalik mee.... Konon nak tunjuk langsir... padahal nak tunjuk semua yang cik lieynanilaz dah nak kawin...

yeahhh.. congrates ya.. jangan tunggu lama2 tau.. hihihi

lieynanilaz said...

gen2merah...wehh...belum lagilah tapi doa2lah mana tau cepat jodoh...huwahuwa..

Niza Romli said...

wahh..buat sendiri ke? cantik..berlayer2

lieynanilaz said...

niza...housemate tempah kat orang...

nabilah_2908 said...

gelak sorang2 baca entri awak ni..hehehe...

apa kata tukar je kerusi tu..cari yg lebih kecil... ;P

sudipVSsenduk said...

cantik! tambah berseri dgn sofa merah menyala tu.. suka

redza said...

da smpai seru naiklah pelamin tu hihi

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

comel. peach!

fieda said...

tu ler..kak fieda tgk dah mcm pelamin plk langsir tu...

fazrulnoor said...

kawen la cepat2 :)

aKSARAfENDI said...

wah ni dah mcm 2 dlm 1 je nih..dah mcm pelamin gak da ni..ke mmg plamin?

HeNRieTTa JoSe said...

Chantek...memang macam pelamin...xpe la bertiga pown seatnye...tp duduk berdua dah lew...

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

cantik! jait sendiri eh?

Ujie said...

kerusi tu takde hal dik..just tukar je. ^__^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...