Kawan - Kawan

Thursday, September 15, 2011

Tak Tahan Betullah Lu ni!!!



Menu berbuka semalam

walau simple tapi sedap

keh keh


notanoti : hari ni kalau ikut puasa tapi dah buka gara2 bos ajak p open house yang kebetulan tempat housemate ku bekerja...x tahan godaan tul kan aku ni...ngeh..ngeh..

14 comments:

rATu kEBaYA said...

hehehe.. takper dah awal2 berbuka.. klu dah setengah hari rugi lak.

Cik Ina Do Do Cheng said...

sedapnya, semenjak bulan puasa belum makan lagi nasi kerabu. cik ina suka banyak bunga kantan cedap.

AI said...

- asben suke nasi kerabu ni...tapi kite suke nasi dagang...sbb nasi kerabu xde kuah...nti tercekik...hehehe (dasar gelojoh kan)

miloais said...

nasi kerabu???
iols suker beb!

berapa hari lagi puasa uols ni???

Tihara said...

weyh ngelat..ns kerabu my fav aku taw..hr2 mkn tk jemu..bagus ada ulam2 segar tu :)

JUM SERTAI GIVEAWAY SAYA--> tinggal 3 hari saje lagi

lieynanilaz said...

rk...buka pukul 11..punyalah bos racun..akhirnya aku kalah..haha

cik ina..sedapkan kalau bunga kantan banyak..tapi yg ini takdak..huhu..

Al..saya suka kedua2nya..haha..

milo..puasa ganti dah abis..ri ni baru nak mula pose sunat 6...tengok ler kalu aku kuat iman minggu depan..ngee..

Tukang Karut said...

Sah! Aku tengok pun tak tahan!

Zme Ahmad Shahruddin said...

singgah sini dan salam perkenalan dari saya :)

www.azmeerahmadshahruddin.blogspot.com

Musang said...

wuuu sedap tuuuuu

Acik Erna said...

sedapnya nampak nasi kerabu tu..kalau ada pulak daging bakar tu lagiii sedap kan.

gedek! said...

uncle senang tergoda dengan pompuan...

Zul Fattah said...

haha.. dah pose 6 ke? erk.. masih lg menunggu hari yg sesuai..

Acik Erna said...

lieyna..acik kalau dah mula puasa..memang sayang nak buka..sampai la waktunya.

JIJI YU said...

pergh nasi kebaru tu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...