Kawan - Kawan

Wednesday, September 14, 2011

"STRESS" Lucky Draw




Tarikh tutup : pukul 12 malam pada 25 September 2011


Join sebab tertarik ngan tajuk. Manalah tau ada rezeki..untung sabut timbul..ada ke pepatah ni..belasah jerlah..kalau salah tolong ajarkan yer cekgu..hehe. Dalam kontest ni kena sambung ayat seperti di bawah dengan cara yg ringkas .

Bila stress saya akan mendiamkan diri.Tapi peel ni pun x elok gak..kawan2 aku hanginn jerk bila diorang tanya/sembang aku buat x reti..diorang kata bercakap dengan batu kot..kah kah kah. Lagi satu aku suka tidur..sekurang2nya bila tidur dapat kurangkan stress..haha .

Nak join!! klik SINI

6 comments:

Tukang Karut said...

viel gluck!

rATu kEBaYA said...

semoga berjaya

KuNanGKuNanG said...

sy pun join gak.gd luck..

Tihara said...

good luck!..nak join :)

Cik Ina Do Do Cheng said...

semoga berjaya, cik ina tak boleh join sebab kalau cik ina stress suka naik hanginnn, cam orang tersampuk. asyik nak marah je.

Cheq Sue said...

http://chequesuechekgu.blogspot.com/2011/09/yang-bertuahpemenang-stress-lucky.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...