Kawan - Kawan

Monday, September 19, 2011

Engkau Yang Ku Damba

Walaupun kamu muncul setahun sekali


namun orang pasti akan mencari

kerna kamu begitu penting


dalam kehidupan mereka




Wajahmu anggun dalam pelbagai rupa dan bentuk

namamu sering disebut2 tak kira klasik atau moden

pasti akan ada yang tertawan dan ingin memilikimu

untuk dijadikan teman di kala suka



yang pasti dirimu tetap menjadi pujaan hatiku

di hujung2 bulan Syawal ni






kah kah kah




15 comments:

Kakzakie said...

Ada yg membuat hingga leka tengah malam dan ada juga yg rentung dek ketiduran hanya keranamu...hihi....

nabilah_2908 said...

hahaha..sangat setuju... ;)

Mrs. Daniel said...

ingatkan apa tadi. wakaka....

AI said...

- jgn sampai raya thn depan pon ade lagi..hihi

Tihara said...

kemungkinan besor..raya thn depan pn ada lagi, kalo dah banyak sgt..kah kah

Prince Halilintar said...

betul2 jgn membazir..yg mane kuih raya lebih2 tu perhabiskan sambil tonton tv..hehe

ini aku? said...

cet kuih rayer ke? heheh.

Acik Erna said...

lieyna..ingat kan ape le..rupanya kuih raya..acik pun mesti cari tu..takkira raya ke tidak..kalau teringin terus buat je.

suri solehah said...

salam kenal..
duk tertanya2 apa benda yang menjadi dambaan..sebab gamba tak klua..tengok pada komen br leh agak..

~ch@wi~ said...

cis..buat aku suspen je..igtkan ape ke benda la td..hahaha


p/s: anda ditag oleh sy kt entry ni...


Daftar 'Free Traffic' Untuk Website Anda

~ch@wi~ said...

ni link yg baru... : Daftar 'Free Traffic' Untuk Website Anda

Fad said...

haha...dah tgl sebalang je kat umah...hehe

Papa Mifz said...

haha...ingatkan apo la tadi...

HasrulHassan [HH] said...

Time hujung2 ni la nak mencarinya pun ...

aimie amalina said...

hihihihi
kuehhhhhh rayaaaa
ooohhh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...