Kawan - Kawan

Wednesday, September 28, 2011

Cantik Tak Diriku!!!
















notanoti : korang tau nama bunga2 ni dak.Cer kabo!Semua gambar2 ni diambil di persekitaran opis....

20 comments:

Kakzakie said...

Maha kaya dan mengetahui Allah. Tidak termampu kita dgn anugerah betapa cantiknya kejadian utk kita nikmati. Bunga yg no 5 dulu rumah kg kakak banyak tau. Kakak panggil bunga butang hihi...

Cik Ina Do Do Cheng said...

ko nak sambal sotongkan, bagi bunga tu sebarang dua pokok. nama tak tahu tapi cantik akak suka.

miloais said...

cantik2 bunganya...
tapi iols tak tau nama pokok2 tu...

NasZ said...

cantik tapi bab nama bunga ni, mmg saya fail. hehe.

MOHD NASER.com

Acik Erna said...

lieyna..cantik..memang cantik..berwarna warni lagi.

Cheq Sue said...

http://chequesuechekgu.blogspot.com/2011/09/yang-bertuahpemenang-stress-lucky.html

rATu kEBaYA said...

cantik sedap mata memandang.

~iz~ said...

satu pn x tahu namanya...:)

Prince Halilintar said...

Subhanallah..cantiknya ciptaanNya..pandai sape yg amik pic ni..

Tihara said...

KUNING TU BUNGA CENDAWAN..LAST SEKALI BUNGA BONGOR..TERER DAK AKU.. :p

AI said...

- cantik...tapi nama satu pon x tahu...huhu

lieynanilaz said...

kawan2...hikhik maknanya korang ni bukan pencinta alamlah...haha.

yg kuning tu kulat kot...pic diambil kat batang kayu...

kebanyakan pokok2 ini adalah jenis renek dan ditanam sebagai landskap..namanya pun aku x tau...haha.

suri solehah said...

kulat dah masuk kamera cantik amat jdnya

Cikgu Tie said...

Cantik sungguh pic bunga nie! Cikgu suka sangat pokok bunga tapi kat rumah banyak dengan bunga kertas ajer...senang nak jaga.

KaK LimAh Si SupiR said...

huhu..xtau..mcm abg kaklimah, ske amek gmbr2 mcm ni ^_^

Tukang Karut said...

bunga taik ayam ada tak?

blog-tips-kurus said...

nyamannyaaaaaaaa... indah sungguh opis anda.

*kije katne, ms? :-)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

cantik!

bunga 1 - x tahu bunga apa..

bunga 2 - bunga pokok semalu kan


bunga 3 - sy selalu buat main masak-masak masa kecik dulu..buahnya jd cili kekonon..


bunga 4 - sedang tumpang tumbuh dalam pasu sy..walhal mmg x tanam


bunga 5 dan 6 x tahu..tp mmg sukalah sgt sbb kaler purple

Maya Mayana said...

bunga kaler pepel tu bunga butang :)
follow sini jugak :)

siti kektus said...

gambar 3 dan 5 pernah nmpak bunga tu. yg no 5 tu, kalau tak silap kite bunga butang kan? hehhehe ;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...