Kawan - Kawan

Thursday, September 8, 2011

"hasrulhassan.com cari blog baru kurang 300 followers"



Nak join!! klik SINI


Sedang berblogwalking tadi, tengok bro.Hasrul anjurkan segmen. Join mana tau boleh cukupkan kuota 300....haha. Blog ni banyak berkisarkan apa yang berlaku di sekeliling ku dan berkongsi cerita dan pendapat dengan blogger yang lain. Rajin juga join segmen sama ada dianjurkan oleh blogger otai atau baru untuk menambah kenalan dan mengeratkan silaturrahim.

10 comments:

suriani azwan said...

dtg dr segmen HH...

Chik Att said...

rajin ...

Tihara said...

haah, rajin you :)

Musang said...

xlama lg lebih 300 lah tu huhu

Tukang Karut said...

nak cari 300 follower senang, nak cari pembaca 300 tu yang susah...

suriani azwan said...

singgah di sini dari segmen HH..selamat berkenalan...rajin2 lah siggah blog saya...

http://azwansprincess.blogspot.com/2011/09/list-peserta-hasrulhassancom-cari-blog.html

nabilah_2908 said...

kalau lebih sikit dari 300 leh join tak...? hehe.. :)

Wanita2u said...

Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

Zul Fattah said...

erm.. aku xleh join r cam ni.. huhu..
gud luck k

bloghok said...

WACHAAAAAAAAAAA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...