Kawan - Kawan

Friday, September 30, 2011

Projek Masak Di Opis

Projek ni pada hari Rabu (27/09/2011) kira-kira pukul 2.30 petang. Kebetulan cuaca hujan sepanjang hari. Perut pun asyiklah memainkan bunyi-bunyian yang mengasyikkan.



Sebelum tu dah rebus laksa tapi lupa nak snap . Terasa lambat nak tunggu telur ni masak.



Kuah ni belen open house minggu lepas . Check2 kat fridge tengok elok lagi..tu yg terjadi projek ni..haha.


tadaaa....semua dah siap walau x cukup kawan2nya...asal boleh jerklah. Laporr punya pasal.

Mereka telah bersatu

Tuang kuah...sedia untuk dingap..hehe.




13 comments:

rATu kEBaYA said...

sedapnya... org kata lagi lama kuah laksa tu lagi sedap.. dah sebatikan.

suriani azwan said...

amboi..kalo camni nak p keja slalu pn syok la...hihihi...

mintak tlg vote kat sini

http://www.ourbestmoments.com.my/gallery-details/46194

bujal X said...

ala masak sikit saja kah?

Kakzakie said...

Itulah untung baki tak dibuang. Boleh panaskan kuah, laksa dan lainkan senang kan nak buat...

miloais said...

best banget bleh masak2 gitu

kat opis iols - jangan harap lah ye!

Tihara said...

byk nye susu kat pantry...sedap weyh laksa..laksa penang my fav ever :)

KaK LimAh Si SupiR said...

nyam2..suke sgt laksa ^_^

Tukang Karut said...

ah!!! makanan lagi... aku lapar!

kotak bulat said...

lama tak mkn laksa.. huuuu

Cik Ina Do Do Cheng said...

sedapnya laksa kalau dimakan petang hari, cantiklah periuk kaca ko. teringin gak nak beli cam tu satu.

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

wah! meh lah sini sikit..cam sedap je..hikhikhik..;D

gedek! said...

periuk kaca mahal tu...!

kan?

ABU said...

aku penggemar laksa..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...