Kawan - Kawan

Tuesday, September 6, 2011

Akhirnya Dapat Gak Aku Rasa

Korang tau tak air apa tu..inilah air katira

Semasa aku di kampung , jalan-jalan di bazar ramadhan Sg.Besar

ternampak ada satu gerai jual bermacam2 jenis air termasuklah air ni

terus beli untuk rasa sebab tak penah minum

Sebelum ni pun tak penah dengar akan nama ni sehinggalah aku berjalan-jalan

di blog bujal X dan Rina Avail yang dok promote akan kesedapan air ni
Ramai yang kata air katira dari Johor dan Singapore jerk yang sedap..Wallahua'alam...


notanoti : dah lebih segelas aku minum... sedap sebab leh masuk lam tekak aku..ekeke..

12 comments:

Chik Att said...

ada gak tengok kat psar ramadan ... tapi takut nak beli .... takut nama sama... rasa lain ...

bujal X said...

saya tunggu yang johor punya~keh keh~~

AI said...

ape campuran nye air katira tu ye?

Tihara said...

cam besh je...waa ada 2 jug air d situ..slurppp..tengah dahaga ni :)

Acik Erna said...

3 hari sebelum raya..acik pi pasar ramadhan dan beli air ni..seepas tu 2 hari last tu pi beli lagi..sedap pulak..

KuNanGKuNanG said...

sy ada gak kat bazar sg besar tu jual air ni tp xterbeli la plak.rugi rasenye..huhu.kene tggu pose taun depan la gamaknye...

lieynanilaz said...

Al..nak tau campurannya klik kat rina avail..dia ada senaraikan bahan..

Acik Erna..sedapkan..hehe..

kunang2...rugi2...tunggu ler thn depan..hehe..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
best...
salam raya..maaf z/b

siti kektus said...

katirra sedap. tapi kita tak suka sangat minum. ekekeke ;p

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

kat johor ni pon nk beli kena pandai pilih..salu sy beli yg rega rm2 dia bungkus dlm plastik kecik..yg tu sedap..kalau yg duk dlm balang jual air rega rm1 mmg sy x beli psl x sedap..

kemey said...

aritu chef 5 rencah 5 rasa ade bg recipe,tp xtry lg hehehe..

Norhafiza said...

No tak pernah rasa lagi air nih..syik kenkawan je duk cite kelazatan air katira nih huhuhu...sabooooo

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...