Kawan - Kawan

Sunday, September 18, 2011

Mari Menternak Lemak...Oh Yeah!!

Okeh ini di majlis rumah terbuka anjuran salah satu badan kerajaan di sini. Di Langkawi kalau sebut LADA siapa yang tak kenal..Gara2 nak memenuhi jemputan ini aku terpaksa berbuka awal tau...huhu..Majlis bermula pada pukul 11 pg-4 petang pada 15/09/2011.Memang ramai yang datang khususnya dari orang perseorangan dan jabatan2 kerajaan atau swasta. Makanan yang disediakan pun memang banyak sehingga aku rasa macam nak cuba semua...tapi apa yang masuk dalam perut hanya soto,kek dan ABC.



Hanya ini yang sempat aku snap..ingat nak amik gambar makanan tapi ramai sangat orang..malas nak bersesak.




Kawan aku jaga gerai lemang,ketupat palas,ketupat daun kelapa dan rendang. Juadah ini dia yang bawak balik.Alhamdulillah rezeki malan malam..save budget...:)





13 comments:

Acik Erna said...

assalam lieyna..acik paling tak tahan dengar ketupat palas tu..disini susah nak dapat tu.

Kancil 8349 said...

berat badan Kancil dah bertambah 5 kg...huhuhuu

Tihara said...

sedap nye soto..tkleh denga soto, mesti rasa nk mkn..kt kelantan ni tk jual..kena blk jengka gak..nex week lah..

wah berseri2 org tudung pepel tu :)

アヌム ちゃん said...

wah x habis2 lagi rumah terbuka ye.best btol.heeee

kak ina kl said...

selamat hari raya..memang naik kan berat badan klu makan cam ni..nak buat camner..orang dah jemput kita datanglah kan.

Tukang Karut said...

Ternak lemak? aku nak derma lemak lemak yang ada ni... ada yang sudi tak?

blog-tips-kurus said...

pos la umah saye sikit. hehe!

Prince Halilintar said...

biasela kan..byk makanan dan jemputan dlm bulan syawal ni..sukar nk kawal makan..makanan plak sedap2 jer kan..hehe

Cik Ina Do Do Cheng said...

sedapnya makan lemang ngan randang. tetiba je lapar time hujan ni.

JIJI YU said...

waa..berkerap kerup bunyi perut..tetiba

Mrs. Daniel said...

suka gi rumah terbuka. serbu rendang dan ketupat keutamaan. salam perkenalan.

Kakzakie said...

Sana-sini makan memang ternak lemaklah kita sekarang nie...:)

aimie amalina said...

huuuuu
dapnye ketupat
teringt ketupat opah
heee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...