Kawan - Kawan

Wednesday, August 24, 2011

Segmen Tambah Follower : Edisi Kuih Raya


Nak join klik SINI
Tarikh tutup : 1 Syawal


Join segmen lagi.Kali ni dianjurkan oleh cik lunalanun. Segmen yang amat bersesuaian dengan hari raya.Dah tak lama pun 4-5 hari lagi.Mungkin sekarang ni ramai yang buat kuih atau sibuk mengemas rumah.hurm...kuih raya yang aku suka....kalau biskut tu aku lebih suka yang ada coklat....yg lain agak kureng sket melainkan tart nenas.Tapi yang paling aku suka ialah popia simpul berintikan serunding ikan bilis.Tiap-tiap tahun akan tempah kat kakak kepada kakak ipar..memang sedap!!!sebalang tu kalau makan sambil mengadap tv...memang boleh habis...hehe..


credit to http://mzhany.blogspot.com

19 comments:

Ninie said...

KITA DAH IN AWAK DALM BLOGLIST KITER... follow kiter ek! Kiter dh follow awk...=)
http://thebeautyofsplendid.blogspot.com/2011/08/lets-join-ben-ashaari.html#comments

Akak said...

alamak...peberet akak ni

LUNA LANUN said...

yg ni klu buat sndri, memang seksa jiwa... tp mknnya sekejap jer... mmg sedap!

cx's said...

wah! cx kalau mkn ni, mesti skt tekaq sb dia byk myk. heheh. http://cxopportunities.blogspot.com/2011/08/segmen-tambah-follower-edisi-kuih-raya.html

Kakkoii said...

um3 sedap... nak follow lah pas makan haha

Ninie said...

bleh la beraya umah kita...haha. Thanks. Follow/ join site kiter ek.

sue perbs.. said...

sedap tu kuih popia tu... dlu mak sedara ade meniaga popia tu.. bile balik kg tk pasal2 sume kene join buat skli

Sunah Sakura said...

kenapa kenapa kenapa....ada popia bawah tu???

twinkeenabilah said...

sy tag awak :D

Redbloodsnow said...

pic popiah tu bikin lior meleleh arr. glupppp

Mimie. said...

sedap2.bru semalam mak kite beli.hehe :P

http://mimiesukehati.blogspot.com/2011/08/segmen-tambah-follower-edisi-kuih-raya.html

Mrs Lurve said...

salam singgah dan follow. Jom follow Mrs Lurve kembali :)

simpul kasih..suka!! terbayang sudah, sedapnya huhuhu..

Mrs Lurve said...

http://indahitukamu.blogspot.com/2011/08/segmen-tambah-follower-edisi-kuih-raya.html

Miss Haza said...

follw suda..
meh meh fllw haza juge..

http://cikhazafizzah.blogspot.com/2011/08/segmen-tambah-follower-edisi-kuih-raya.html

maseh..

amierah said...

wah, popia ni jarang nak jumpa. datang dari segmen sama. :) dah follow

Noriko Miyosyi Aizawa said...

Selamat ari raye...

singgah dari segmen yang same...
follow u jugak..

meyh singgah sini pulak :

http://loolypopstrawberrydengancoklat.blogspot.com/2011/08/segmen-tambah-follower-edisi-kuih-raya.html

myezatul aQma said...

sdapnya..
kita suka almond london
dtg dr segmn yg sma dan follow u..hit me back

Siti Zuraina Bte Amran said...

sedapnya...hehe..

zareliqa afiqa said...

yuhuu!! iqa dtg terjah cnie :) sowi yep lmbt sampai.
salam kenal yea!^^
ma fav almond london.hehee >.< sebab sy ske mkn coklat n almond. <3
Selamat hari raya!

http://zareliqaafiqa.blogspot.com/2011/08/segmen-tambah-follower-edisi-kuih-raya.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...