Kawan - Kawan

Monday, August 22, 2011

"Blogwalking sebelum raya"


Tengah buat blogwalking tadi, terlihat di blog cik lulu menganjurkan segmen. Walaupun aku baru jerk join segmen bro Hasrul yang lebih kurang sama jerk ngan segmen ni,tapi aku tertarik nak join. Mungkin dengan menyertai segmen2 seperti ini aku boleh menyampaikan ucapan kepada rakan-rakan semua sambil berziarah.


Di kesempatan ini,aku ingin mengucapkan "SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI" kepada semua rakan-rakan blogger khususnya bagi pembaca blog ini. Ampun maaf dipinta seandainya ada kata-kata yang mengguris dan menyinggung perasaan kalian.


Berminat nak join!!!klik SINI . Segmen tamat pada 23hb Ogos 2011 jam 3 petang.

20 comments:

Tihara said...

wah..segmen lagi..makin mood hari raya gitu :)

lieynanilaz said...

tertinggal usb cable daa....join segmen jerklah..hehe..

luahfikiran said...

SALAM,
SELAMAT BERPUASA DAN SELAMAT HARI RAYA

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

selamat menyambut hari raya :)

AI said...

- seronok ye dah sampai kampong...

gadisBunga said...

saya pun nak mohon maaf. mana2 yg tersalah taip terkasar perkataan tu...kite 0-0 ye..

selamat hari raya. :)

Chik Att said...

rajinnn ....

maaf zahir batin dari CA ...

Gen2Merah said...

Kunjung mengunjung dari segmen Lulu Caldina.

http://gen2merah.blogspot.com/2011/08/segmen-blogwalking-sebelum-raya.html

Salam aidilfitri. Mohon maaf andai ada silap dan salah sesama kita jika ada yang tersinggung dan tersalah faham..

Maaf Zahir dan batin untuk 1 syawal yang kian menjelang. Moga sisa-sisa Ramadhan yang ada kita tingkatkan amal dan ibadah sebanyak yang mungkin.

~Ikhlas dari saya Gen2Merah. Salam kemaafan~

aizamia3 said...

selamat menyambut syawal yang bakal menjelang tiba..
moga persiapan raya berjalan lancar..


singgah dari segmen lulu..

Zul Fattah said...

Selamat berpuasa dan selamat hari raya..

norhatizahmohamed said...

hi ! salam aidilfitri :D
blogwalking sini. jemput ke blog saya ye :D
http://saya2105.blogspot.com/2011/08/blogwalking-sebelum-raya.html

syerz eyryn said...

hai dear, ryn singgah cnie dri segmen LULU CALDINA. .
salam perkenalan :))

okeyh, smentare sempat nie, ryn nak mitak maaf if ade wat sala or silap spanjang b'blogging nie. . al maklum la, first year braye as blogger :)) hehe. . lastly, ryn nak ucap SELAMAT ARY RAYE ! yeayyh. . nak duit raye buleyy ? =p

- abdul hadi abdul muti - said...

BW sebelum raya!! jalan-jalan sini sambil follow blog ni. huhu
http://adi27mac1990.blogspot.com/2011/08/blogwalking-sebelum-raya.html

ain1914 said...

RAMADHAN BARAKAH TELAH DILEWATI,
SYAWAL MULIA KIAN MENJELMA
BLOG SAUDARI SAYA KUNJUNGI
SALAM HARI RAYA DAN PERKENALAN DIUTUS BERSAMA
http://ibuamirulpunyeblog.blogspot.com/2011/08/blogwalking-sebelum-raya.html

asyrafNAKjadiLEBIHbaik said...

BW n F
selamat hari raya
to my blog - Acapsuur (>,<)

Alisya said...

salam lebaran, maaf zahir dan batin dari WARDAH ALISYA

ArulchelseA said...

selamt hari raya maaf zahir dan batin dari arulchelsea..

http://arituarini.blogspot.com/2011/08/blogwalking-sebelum-raya.html

Redbloodsnow said...

haa blogwalking...jgn tak BW...hehe

Lulu Caldina said...

Salam aidilfitri :)

ziraziz said...

salam ukhuwah..

selamat hari raya aidilfitri..

maaf zahir n batin.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...