Kawan - Kawan

Thursday, August 4, 2011

Dugaan Di Bulan Puasa

Pagi tadi sedang aku khusyuk buat keje(konon)...tetiba:

member : ina...awat kete hang tu?

aku : awat??

member : cer hang tengok...macam pancat..

aku terus bergegas ke parking...memang betul tayar sebelah kiri bahagian belakang terus leper..aduhhh....satu hal plak nak tukar tayar...mana ler aku reti bab2 gini..dengan muka seposen aku mintak tolong member lelaki tolong tukar tayar...dahlah cuaca panass...memang menduga iman betul..kering tekak beb..

nota : seb baik kat opis...leh jugak mintak tolong member...lepas keje nanti kene pegi kedai tayarlah jawabnya ...

6 comments:

miloais said...

dah ok kan tayar kereta uols tu???

lieynanilaz said...

pakai tayar spare...tapi kena gi kedai gak..tayar kempis tu kena dicheck apo kononya..hehe..

AI said...

- tercucuk atau dicucuk...dugaannnnnnn

Tihara said...

la cian hang..tp aku taw hg sorang yg penyabar..tk mcm aku..pijak paku kut ina

cayob said...

Promosi :
Salam, ini nak beritahu....sya nak promosi blog awak atau siapa2 je....jom lah ikut....sepanjang bulan ramadan ini.

pergi je di http://cayob.blogspot.com/2011/08/segmen-c-ayob-promosi-blog-secara.html

lieynanilaz said...

Al dan tihara...tercucuk paku..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...