Kawan - Kawan

Wednesday, February 8, 2012

MUTIARA KATA

Sebaik-baik sahabat ialah orang yang anda percayai,
anda merasa damai dengannya,
anda dapat mengadu kesusahan anda kepadanya,
ia dapat menceritakan kepada anda kesusahannya
dan tidak membocorkan rahsia anda.

sumber : Buku Koleksi Mutiara Kata Al-Qarni

Notanoti : Terima kasih pada kalian yang sudi menjadi sahabat saya.......:)

18 comments:

mizzkechique said...

dan percayala, amat sukar utk memperoleh sahabat seperti ini..

KaK LimAh Si SupiR said...

susah nk cri yg mcm ni :P

diana said...

SUSAH NAK JUMPA SAHABAT YANG BAIK..BAGI SAYA SUAMI SAYA ADALAH SAHABAT TERBAIK SAYA..:p

Kakzakie said...

Buat masa ini kakak dah ada satu. Siapa lagi kalau bukan hubby kakak...

redza said...

satu dlm seribu tu

Redbloodsnow said...

yeah setuju! but so hard to find sahabat yg camni kat dunia skrg :(

miloais milo said...

can you be mine????

Tihara said...

selain dari my hubby, kamu adalah antara sahabat terbaik saya..alhamdulillah :)

CekbOlat-bOlat said...

saya bangga jdi kawan awak =) hee

cIk JanNah said...

sahabat yang baik adalah sahabat yang masa susah dan senang kita ada bersama. :)

Tukang Karut said...

sama sama...

Daddylicious said...

ni kalau ada pun nasib2 ...

~SaL IjOu~ said...

yg menghargai bila dihargai kembali, sgt suka hati~ smoga ukhwah berpanjangan~ =)

Munnafendy said...

sy rasa...sy tiada yg mcm ni...

Rinna said...

Susah nak jadi sahabat yg gitu.. ada ker.. tah la..

mas saari said...

sahabat selamanya!

Aine Ainun said...

Betul..mmg sukar nak cr sahabat sejati....

Tp, usahaa agr kita dpt jd kawan yang terbaik:)

renjerkabloi said...

boleh jadi calon la dpt teman yang macam tu :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...