Kawan - Kawan

Tuesday, February 7, 2012

Kisah Lucu

Aku mendail
hanya kedengaran nada dering
sabar menanti namun tiada suara
akhirnya ku letak

Berapa kali ku cuba
pagi 3 kali
tengahari pun sama
namun sama jua

Mula2 aku sabar
tapi kesabaran telah mengatasi
hingga aku menyumpah2 di sebelah sana
dan tak pasal2 aku kena luku
dengan kawan opis......

(ko pehal kan HQ cuti...memanglah takde sapa nak angkat phone tuu...)

Notanoti : aku lupa selangor amik cuti Thaipusam....kihkihkih.

17 comments:

Tihara said...

sapa dia luku pala hang tu..he3
dulu2 kita selalu kena masa kat HQ..kita call org kedah masa hari jumaat ..kenangan2 :)

azam said...

:) hehehe...cuti la best..esok baru kerja

Pembunuh Tanpa Bayang said...

masih bercuti?
aku sudah kerja sejak semalam.

eita said...

semangat nak keje tu.....

KaK LimAh Si SupiR said...

kik3 :P
hr ni kan thaipusam :P

Cik Ina Do Do Cheng said...

tahu tak pe, lenkali tanya dulu cik ina yang duk selangor ni, terimak : )

Tukang Karut said...

tu la... apsal la... kalau aku, aku luku je kepala...

fieda said...

hahaha..arini boleh call dah..

mizzkechique said...

hahaha...meh bg luku sedas lg..

Rai said...

ehehe..negeri lain banyak yg tak cuti kan...

Cho Zila said...

keh.. keh... cuti ... hrini malaih nak keje sebab dah 4 hari cutini...

dela said...

hha.... mmg best cuti

Munnafendy said...

ha kan dah kena luku....hahahaha

Redbloodsnow said...

hahahaha..mesti time cuti thaipusam tu kan...hiksss.

miloais milo said...

wakakakaka

ehhh... uols tak cuti eh????

mas saari said...

heheheeeee

nabilah_2908 said...

hehehehe..sy selalu buat mcm tu....

pernh sekali..sy buat fon call kat kelantan pada hari jumaat...

call bnyk kali tak berjawab...tiba2 terpandang calender....tepuk dahi sendiri..lupa...Jumaat..Kelantan cuti...huhu.. ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...