Kawan - Kawan

Monday, February 27, 2012

Kelmarin,Hari ni dan Esok




Hari kelmarin telah tiada
Hari ini sedang berlangsung
Sementara hari esok belum lahir
Harimu adalah hari ini
Maka isilah ia dengan ketaatan
Nescaya engkau akan mendapat keberuntungan

17 comments:

Daddy Ziyyad said...

Hari semalam dah berlalu, hari esok kalau umur panjang, bertemu lagi

HeNRieTTa JoSe said...

btl2....sedang menghadapi hari ini yang sangat memeningkan...

Chik Att said...

Hari ini dah tentu ....esok belum tentu .... harap panjang umur kita

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

hari ini kena lebih baik dr semalam..hari esok kena lebih baik dari hari ni <---cis ni cakap je lebeyyy huhu

Tukang Karut said...

pikiaq apa nak jadi tulat...

Kakzakie said...

Hari semalam pening saja, hari ini tambah tak sihat, kakak harap esok boleh sihat hendaknya...

missSenget said...

aaahhh...

rasa nk ke masa semalam yg di tinggalkn..


huhuhu...

fieda said...

sebab tu la kita kena hargai masa sebaik baiknya..

Ujie said...

anggap tiap hari adalah hari baru permulaan hidup..nanti akan lebih bersemangat! yeaah..

Niza Romli said...

hari ni tak syok ;(
namun bersyukur sbb diberi kesempatan utk mengharungi hari ini..wahh, ayat tak reti nk susun. huhu

sudipVSsenduk said...

selalunya perancangan hidup kita lebih jauh dr usia sebenar...

Tihara said...

Insya Allah..moga hari2 yg akan datang juga dipenuhi dengan kebaikan jauh dari keburukan :)

sitihanisahali said...

insyaAllah :)

Gen2Merah said...

Insya Allah... sebuah kata2 mutiara yang baik untuk kita renungi bersama.. (",)

renjerkabloi said...

hari smlm memancing hari ni cadang nk memancing hari esok entah la nk memancing ke dak.. ya allah murahkankan lah rezeki kami :P permudahkan lah segala urusan kami aminnn! :)

H.J said...

insyaAllah dapat untung..hehe

H.J said...
This comment has been removed by the author.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...