Kawan - Kawan

Wednesday, November 30, 2011

WW: Cer Teka!!



34 comments:

luahfikiran said...

SALAM,
BELANGKAS ! ADA PERIBAHASA "MACAM BELANGKAS" !

rATu kEBaYA said...

belangkas.. nyum... nyum... sedapnya..

Kakzakie said...

Melangkar semacam belangkas ini...

Tihara said...

yey..jawapan nya belangkas..4 org dpat hadiah..hehe :)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

sy sbnrnya x tahu apa benda nih..dh pengeomen kt ats ckp belangkas..sy teka belangkas lah juga..


nk tahu sy nmpk cam apa..kejap rupa durian, kejap rupa ayam, kejap rupa ikan haha tp serius sy x penah tgk belangkas..kalau pasangan mcm belangkas tu penahlah haha

Kancil 8349 said...

dulu kat semporna banyak benda nie...tapi dah kurang...macam ndak nampak langsung kat pasar...

mizzkechique said...

belangkas.. pernah mkn belangkas ni, agakkelat la rsnye.. huhu

Chik Att said...

belangkas ...

rupa blah depan macam batman

makdara TERdiva said...

belangkas..

pernah sekali jumpa dpan mata..masa tu benda tu berdua ekor..sbb tu org kata macm belangkas..hehe

Yan said...

tak boleh makan kan. tapi ada org makan telur nya.. Boleh ke?

Cik Ina Do Do Cheng said...

tedapnya telur belangkas.

Ardini Humaira said...

waaaa belangkas! dni belum pernah juma pagi :D

Hantu Kak Limah said...

belang kepunyaan kasmabooty yang di bakar hangus akhirnye di panggil belangkas...keh..keh..keh....

renjerkabloi said...

belangkas! renjer tak pernah lagi tengok dekat2 belangkas ni :P

rara pinkmafia said...

belangkas kan.

lieynanilaz said...

betul..jawapannya belangkas...gambar ni cilok dari koleksi member opis...rasa tak taulah sebab saya pun idak penah makan...kihkih..

HKL...pandai lu cari cerita disebalik nama "belangkas"..kahkah.

aKSARAfENDI said...

of coz belangkas..

Papa Mifz said...

mcm piring terbang pun ado..hehe

~izan~ said...

belangkas bakar ke ni? ke terbakar? hehe..

CikGu Ma said...

belangkas!!!

errkk, betul ke boleh makan?konpius tengok org2 yg makan haiwan ni

Redbloodsnow said...

itu adalah belangkas! and i loveeeeeeeeeeeeeeeee eating belangkas. HOHO :D

khaifaiz said...

owh... belangkas rupanye...

lieynanilaz said...

izan...itu belangkas bakar..rasa jgn tanya..saya pun x penah makan..hehe.

Lea Isnawi said...

sedap ke?

xnah makan pun

Cik Tie@Akak said...

sedapnya..dah lama x makan telur dia..

missSenget said...

tunjuk laaa plak yg da siap masak lemak...

Fad said...

aaaaaa..belangkas...xsuka bau telur dia..pening..huhu

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

oh ni la rupa belangkas eh? hehe, ada pepatah yg melibatkan belangkas, i lupa apa.

KuNanGKuNanG said...

belangks..masak lemak cili api sedap ni...

budak penjara said...

cam lipas kudung je

siti kektus said...

dapat apa kalau berjaya teka. hehehe

tp, kite tak pernah nmpak belangkas ni depan mata. biasa dalam gambar or tb je. :)

dill said...

mak oi..belangkas!

dill.

Irfa said...

x penah makan belangkas.teringat kawan yg peknen dulu nak sgt makan.smpai suaminya hari2 tunggu org balik kat pantai utk dptkan belangkas tu.tapi makannya sikit je

Подтверждаю said...

as salam..
hehe.. banyak kat pesisir pantai kuala selangor

;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...