Kawan - Kawan

Tuesday, November 22, 2011

Aku Dah Tak Tau Nak Boh Tajuk!!!

Tahniah kepada Harimau Muda, Ramai jugak blogger yang buat entry pasal ni. Malam tadi pun riuh rendah kedai makan tepi rumah aku. Semangat tul mereka.Aku pun hanya tengok sikit jerk pada awal pusingan pertama. Seri 1-1. Sebagai rakyat Malaysia aku berbangga kerana kita dapat pingat emas setelah sekian lama. Tunggu gak kalau2 PM umum cuti..hehe.



Gambar kat atas ni anak abang yang ketiga. Kami panggil Irfan jerk. Khusyuk main games dalam henfon. Yang tak seronoknya henfon aku plak tu. Dalam ramai-ramai makcik dan pakcik,henfon aku gak yang dia berkenan. Bila dah pegang tu alamatnya memang payahlah aku nak dapat balik. Takpe acik bagi peluang main puas-puas. Henfon mama dan ayahnya tak pulak dia nak usik,isk...isk..isk. Sajalah tu nak bikin panas hati aku.



Notanoti : Aku dah sengal!! Gara-gara badan tak sihat...demam daa. Ni pun aku gagahkan jugak buat entry. Aku akan blogwalking slow2 ya....:)

14 comments:

mizzkechique said...

get well soon.. :)

Asrul "iLham" Sany said...

cerita bola di merata tempat hari ni

thanks sb sudi melawat blog sy, harap keep in touch ya :D

khaifaiz said...

semoga cepat sembuh

missSenget said...

hp acik cantik..

ade game ape? nk main jugak.. hihi..



moga cepat sembuh..!

kotak bulat said...

dah sembuh belum? :)

musang said...

beli je yg lain..henpon tu kasi je kt anak buah tu huhuhu

moga cepat sembuh ye

RepublicAku said...

betul2 setuju komen musang...hehe

Yan said...

salam kenal.

semoga cepat semboh.

Ardini Humaira said...

dni nak tumpang sekaki men game jugak la hehe

محمد رازيق said...

makan ubat... hehe

penjajah minda said...

makan ubat then p tido.

~AmyLiana86~ said...

dah makcik die baik tu dia berani ambik tu..kalau mak ayah die mesti dia takut kena marah..heehhe

miloais said...

get well my dear!

dah pi klinik ka???

HappyIrfa said...

sama la ngan anak2 saya pantang adik saya balik umah kami.henpon dulu yg diorang salam bukan tangan makciknya tu.maklumlah hp ma ayah nya xde game

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...