Kawan - Kawan

Thursday, October 13, 2011

Yeay!!...Aku Dapat Hadiah..Terima Kasih.

Semalam aku dapat dua envelope serentak.Tertanya-tanya jugak sapalah yang bagi nih!!.Jom tengok apa yang aku dapat...:)

Ini dapat kira-kira 2 minggu lepas kot...x berapa ingat dah..Hadiah ini dapat daripada blogger Tihara. Anda telah memberi insyaallah saya pasti akan membalas.Hairben tu nanti boleh aku bagi kat anak buah...mesti comel si Aafia nanti...:)



Ini yang aku dapat semalam. sebelah kiri daripada blogger Tihara jugak dan sebelah kanan daripada blogger ila_cheqsue . Yang ini aku dapat sempena top commentar dan teka teki yang dianjurkan..hehe.Terima kasih sekali lagi.Daripada Cheqsue aku menang join segmen "STRESS Lucky Draw". Hadiah yang cheqsue bagi tu boleh letak henfon dan duit . Elok sangat buat aku yg pemaleh nak kelek purse yg besar gabak. Korang bolehlah jengok blog diorang. Si Tihara otai dalam crochet manakala Cheqsue otai dalam masakan.


Pemberian Tihara telah selamat ku minum pagi tadi. Ini teh lipton perisa vanilla. Rasanya sedap (dah free kan..haha) dan rasa vanilla tu x berapa kuat sangat.Selalu yg aku minum teh lipton biasa jerk. Ini merupakan satu kelainan bagi tekak aku yg stereotaip. Teh lipton ni pun dah macam2 perisa dikeluarkan (aku tau pun sebab tengok rancangan Dapur Selebriti)....kihkih.


Notanoti : sedang menunggu hadiah daripada puan.Rai....:)

15 comments:

Tihara said...

Tahniah menang teka teki sedap kan teh tu..vanilla dia nipis jek..

murah rezki, alhamdulillah..
insya allah akan ada lagi teka teki pada entri yg berikut nya..


p/s: comel handphone casing tu..tahniah :)

Bidadari Syurga said...

heeeeeeeeee... tul-tul... kalo gift semuanya best woooooo paling sedap... kalau di makanlah...

Tukang Karut said...

banyaknya dapat hadiah... jeles...

rATu kEBaYA said...

tahniah.,. best dapat hadiah

Zul Fattah said...

bestnye dapat hadiah... aku baru 2 kali dapat hadiah dari blogger.. semua keychain je.. hehe

Acik Erna said...

lieyna..2 sekali..tahniah..murah rezeki

cik pulau said...

hamboiii.
banyakmya dapat adiah...

delarocha said...

byk dapat hadiah yaa..sgt bertuah

Rai said...

alaaa..awak tau tak..hadiah awak tu pos malaysia pulang balik kat rumah..semalam petang saya baru dapat balik..nak kena pegi pos office selesaikan dulu..mencik.. sori tau!!

nabilah_2908 said...

wah..murah rezeki... ;)

Hantu Kak Limah said...

kelasss....gua pun lom dpt lg...keh..keh..keh...

Prince Halilintar said...

pandai jawab teka teki ek..best kan dpt hadiah

missSenget said...

banyaknye dapat..!

comel betul crochet2 tu..

~AmyLiana86~ said...

wah bestnyer dpt hadiah dr blogger..hehe

aimie amalina said...

waaaaa
bertuah sungguh ye
hehehe =]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...