Kawan - Kawan

Monday, October 3, 2011

Ada Brani!!



Notanoti : Korang berani tak??...kalau aku idaklah...geli weii...

16 comments:

Tukang Karut said...

aku berani kata aku hanya berani untuk tengok je... hoho...

Prince Halilintar said...

berani jer...hihi

Acik Erna said...

kalau acik..dekat pun tak mau..

Kakzakie said...

Tengok gambar pun geli. Tapi agaknya kalau ada ganjaran lumayan berani juga lepas buat tak perlu kerja terus pencen - dah dapat ganjaran tinggi hihi...

bujal X said...

harimau saya berani~ular saya geli~keh keh~

Ninie said...

Doodle dah siap! Maaf lama menunggu...Ninie baru ada masa utk wat doodle kejap td...hihi. Currently busy dgn research n current schedule. Soory ye...harap suka dgn doodle yg x seberapa ni....hihiks.

http://thebeautyofsplendid.blogspot.com/2011/10/5-doodles-in-korean-hanbok.html

Ninie said...

nak jemput join contest Ninie....
Sudi2 la kalo ada masa yer...hihiks

"Contest: Di Mana Ninie?"

http://thebeautyofsplendid.blogspot.com/2011/09/contest-di-mana-ninie.html

KaK LimAh Si SupiR said...

idok lerr teman :P

Musang said...

klu ular getah berani la hehe

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

mak berani.. memang dari kecil mak suka pegang ular.. sampai dah ketua ni pantang nampak tempat orang bagi pegang ular dan tangkap gambar kompom mak akan pegi.. tak lama dulu masa pegi zoo ada diorang buat show ular dan minta sukarela mak cpt2 angkat tangan dulu dan terus lah diletakkan ular sawa di badan mak.. org zoo tu ingat mak takut ttapi mak lagi suka haha.. somi mak tak suka betul dengan minat mak ni hehehe...

Tihara said...

Insya Allah, berani kut ..haha :D

missSenget said...

berani kalo ade org kt tepi..


kalo terserempak sorang2, seram jugak laa kot..

Bidadari Syurga said...

takut. tahap fobia ok...

ORLANDO AHMAD said...

errkkk

siti kektus said...

pernah pegang sekali je. tu pon sekejap sangat. tak sampai seminit rasanya. geli!

farra8979 said...

bley tgk je la.. tapi kan,klu ngan me abg, cepat2 dia tarik me g tempat lain...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...