Kawan - Kawan

Wednesday, December 7, 2011

WW : Realiti @ Sekadar Gimik !!



24 comments:

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

hehe..menarik..tp misti lah edit ni kan..

mizzkechique said...

gmbr tipu.. hehe

Kakzakie said...

Kreatif mereka buat replika itu kan...

lieynanilaz said...

rina...ini bukan edit tapi salah satu teknik dalam mengambil gambar...:)

MK...bukan tipu..betul..kihkih.

kakzakie...ini bukan replika tapi teknik ambik gambar.Contoh jambu batu sebesar tapak tangan leh jadi besar gitu..hehe.

khaifaiz said...

trick photoshop... awesome

Daddy Ziyyad said...

tu lah kelebihan photoshop...kalau kita tak pernah ke Uganda, pun boleh ada gambar gi Uganda..hahaha

Tihara said...

aku pn rasa guna photoshop ni :)

CikGu Ma said...

nampak sanagt edit nih...heheh

KaK LimAh Si SupiR said...

msti gimik j niiii :P

Juliet_iRa~" said...

xcayeee..heee..;p

superimpose..kekekkee

Tukang Karut said...

edited...

lieynanilaz said...

hahaha...macam2lah korang nih!!
nak tau tak macam mana gambar ni diambil...

ini salah satu cara kami buat untuk menarik minat pelancong...

caranya mudah jerk:
1)masa nak amik gambar tu cacak@pegang pisau kat tengah buah ke hapa depan kamera.

2) suruh lah orang yg kita nak amik gambar tu buat gaya angkat tangan ke atau gaya apa2 jela...

3) orang yg amik gambar tu fokus buah tu kat tangan orang yg nak diamik gambar tu.

4) bila dah dapat fokus gambar tu snap saja dan hasilnya jadilah seperti di entry ini..hehe.

fahamkan...cubalah . aku dah bocorkan kaedah yg kami guna di sini..haha.

wak gelas said...

wak percaya memang bukan photoshop tapi manipulasi kamera jugakk... eeeeE wak dh datang niiii nk komen komennnnn..........

Kancil 8349 said...

nampak sangat gambar kena edit..tidak ikut persekitaran kawasan

renjerkabloi said...

boleh pengsan makan kalau betul2 buah besar mcm tu hehe :P

Acik Erna said...

walaupun sekadar gimik tapi acik suka.kalau betul2 besar macam tu puas makan

~izan~ said...

kreatif! teknologi skrg semua berkemungkinan hehe...

shahdiana said...

nampak sangat tipu..hahahah..

shahdiana said...

jemput join Ga http://sofiyahasya.blogspot.com/2011/11/syakirsofiyasyakira-1st-giveaway.html

Irfa said...

mcm real sgt

Cik Ina Do Do Cheng said...

apa tut ? dorang ni macam macam idea:~)

nabilah_2908 said...

nampak beno nipu nye....hehehe... :)

Pembunuh Tanpa Bayang said...

gambar tampal?

ORLANDO AHMAD said...

mohon gambar hot stuff keh3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...