Kawan - Kawan

Tuesday, December 13, 2011

Walau Berbeza Tapi Kami Kawan








Notanoti : Tengah takde idea,godek2 pc member terjumpa picture ni, cuba renung di sebalik yang tersirat.....:)



28 comments:

Tukang Karut said...

penat merenung...

missSenget said...

monyet tu tlg kutip kutu kt badan kucing tu... meoww~~

bujal X said...

kawan boleh.kawin tak ble~~keh keh~

Cikpuan rara said...

monyet mmg suke cr kutu.hehehe

Kancil 8349 said...

hebat....

Kakzakie said...

Boleh saja berkawan, nak kawin tak sekufu...:)

siti kektus said...

Eh2. Monyet tu buat apa ha. Haha :p

gadisBunga said...

dua-dua pandai panjat pokok. tapi 1 je yang reti turun balik. hehehe~

Wak Gelas™ said...

wak kok kesiyan sama monyet yg kena ikat tuuuu... , eeeeE wak dh dateng niiii nk komen komennnnn..........

KuNanGKuNanG said...

walaupun berlainan bangsa tp ttp sayang menyayang..kalau la manusia cam ni kan aman je dunia..

Tihara said...

monyek tu dah syiok kat si comey..asyik masyuk lak duk cari kutu si tomey..lucu lah :)

ORLANDO AHMAD said...

monyet tu tukang urut

Daddy Ziyyad said...

hahahahhaa..saya suka komen Bujal!

KaK LimAh Si SupiR said...

depa berkawan sb dpt tuan same kot :P

khaifaiz said...

merenung sampai kemurungan ni...

berkawanlah tanpa mengira bangsa

miloais milo said...

berkawan tanpa mengira warna kulit, bangsa...

Fara said...

Comel.

Kita, sesama agama pun nak bermasam muyka. Camno?

Totie@Tomy said...

wah bagusnya berkawan dengan kucing..

Nurul Iman Rosman said...

mule-mule kawan, lame-lame kawen!
haha :D

Iffah Afeefah said...

mmg tersirat weh

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

:)

sue perbs.. said...

ahaha.. comey la diorg..

pisau belati said...

senyum saja aku lihat gambar ini...
haiwan juga tahu menghargai kawan,apatah lagi manusia kan.

Nieda said...

Cari kutu kut

nyanyisunyi said...

mst kucing tu pelik nape mak dia lain rupa..

renjerkabloi said...

dah xde kawan lain la tu..jnji berbulu jugak je asal ade kawan hihihi :P

oli-go said...

romantik sungguh..hahhahha

Irfa said...

bff :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...