Kawan - Kawan

Friday, December 16, 2011

Segar Dari Ladang

Gambar-gambar di bawah merupakan sebahagian buah-buahan yang ada di ladang opis.
















Notanoti : Makanlah buah-buahan tempatan kerana ia baik untuk kesihatan.....:)


26 comments:

Tihara said...

weyy ada anggur ke kat situ..beh nyerr..
model import dari korea ke ni..haha :)

miloais milo said...

nak anggur sekilo beb.... dan juga nenas tu ye!

Kakzakie said...

Heee.... bestnya kalau kakak ada office dekat ladang macam ini mesti tak payah beli...

penjajah minda said...

sedap woo buah tempatan.hehe

Fara said...

Buah-buahan tempatan yg sy sukar nak menolak - DURIAN!

bujal X said...

kemain model nanas dengan anggur itu~~

ada anggur?? manis tak?

khaifaiz said...

knape aku lbh tertarik buah-buahan dalam pict kedua ha... Segar dari ladang gitu...

Papa Mifz said...

wah senang la yer nk mkn buah..belakang ofis jer...

KaK LimAh Si SupiR said...

anggur p0n ad? fuyoooooo :P

Tukang Karut said...

yang pegang buah itu pun sangat la segar...

Zaza Fakharuldin said...

ooo. mcm tu ke pokok dragon fruittttt. bru tahuuuuu

r-5 said...

huyyyoooo..bestnye sedekahlah dekat sini siket.. hehehe

Juliet_iRa~" said...

wahh ada anggur!

bestnya...

ABU said...

ladang opis? kat mana tu.. wah macam2 ada. angur pun ada sedapnya..aum aum..

Rtp Farra Arisha said...

i can see the freshness all these fruits via the photos..emm, enaknya..:)

CikGu Ma said...

anggur!!! nak!!!

Iffah Afeefah said...

Ade org mlwat bwk aggur sdp gk ni

renjerkabloi said...

wah boleh petik gune mulut je anggur tu :P

Totie@Tomy said...

terliur tengok buah naga..nyum...segar dari ladang..

Bidadari Syurga said...

ooooooohhhh gambar tu semua menyakitkan mata .... bestnya....... aduh.... geram..... dragon tu paling suka......... :)

sue perbs.. said...

buah2 an baik utk kesihatan.. bestnye klu ade ladang sndiri

missSenget said...

dragon fruit tu menggoda..

tapi napa xde model pn kt pokok tu..kekeke..

delarocha said...

makan semasa freshhh... sedap

Cik Ina Do Do Cheng said...

macam kat opis cik ina je, ladang tu : )adakah kamu tu yang memegang buah nenas.

Azham Vosovic said...

fuh!

best best!

banyak buah2an tropika ;)

siti kektus said...

kite suka makan buah ciku !
sedap sangat. =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...