Kawan - Kawan

Tuesday, December 6, 2011

LIMA

Hari ni dah bermula LIMA hingga 10hb Disember 2011. Ramai orang di bumi Langkawi ni. Pening plak rasa bila tengok orang ramai.haha. Malam tadi dah bermula pameran dan ada pertunjukan pentas. Aku saja jalan-jalan ikut member rumah yang kebetulan jaga booth.



Ini booth kawan aku. Kawan aku kerja di bahagian Geopark, LADA.Pernah dengar??Kalau nak tau lebih lanjut boleh berkunjung ke sini.



Antara batuan2 yang dipamerkan. Sekiranya berminat nak tau lebih lanjut berkenaan geopark boleh bertanya lanjut kepada staff yang bertugas.



Ini lagi antara batuan dan galian yang dipamerkan. Yang buat peace tulah member aku.


Ini di booth Mah Meri Kraf (negeri selangor). Mula2 aku ingat patung. Masa aku dok renung tu tetiba bergerak.Terkejut gaklah aku.Nasib baik aku takde sakit jantung. Lepas tu aku tanya kat orang sebelah patung ke orang. Tiba-tiba aku dengar "tada". Sweet jerk aku tengok muka makcik ni. Tengok pandai plak posing.




ini booth pameran. Ada bermacam barangan yang dijual. Antaranya produk makanan,batik dan juga beberapa agensi kerajaan yang turut serta menjayakan. Ada juga pentas disediakan.Pengacaranya ialah Mahadzir Lokman dan ada artis gak iaitu Ning Baizura. Tarian tradisonal juga ada seperti zapin, inang,tarian india dan cina. Kita kan 1 Malaysia.


Kalau ada event macam ni, mesti ramai yang menjual makanan dan minuman. Aku tertarik dengan gerai ni. Mesti yang dok meniaga ni teruna2 belaka.kahkahkah.


Notanoti : Nanti aku update lagi yaaa......:)






9 comments:

KaK LimAh Si SupiR said...

nak pusing2 jgk :P

NasQ said...

lepas ni aku nak pergi ENAM la pulak... mesti lagi ohsemmm...

ct kektus said...

Jauh sangatlah kak nak p. Hehe :)

khaifaiz said...

gilo jeles aku... ini kes ko tak bg tumpang rumah ko la ni... sedih siot

Unknown said...

Tak ponah pergi tgk event LIMA nih,huhu

wahida said...

kalau saya mesti rimas org ramai2 kat Langkawi tu...huhu...

Acik Erna said...

acik pun tak pernah lagi keLIMA ni

Irfa said...

tak penah pegi LIMA

Cik Ina Do Do Cheng said...

cik ina tak pernah pegi lima. bawak cik ina pegi.ko mana satu ni?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...