Kawan - Kawan

Wednesday, June 13, 2012

WW : Kau Ada..keh keh






24 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

xdo xdo xdo..

HeNRieTTa JoSe said...

uiks....scary....hehehe.....

Irfa said...

apa tu?

Huda said...

ni gambar kat mana ni? kalau anak kita confirm lari..

miloais milo said...

nan hado nokkk!~dan topeng tu scarry lah!

miloais milo said...

nan hado nokkk!~dan topeng tu scarry lah!

Acik Erna said...

tak mau ada pun he he

Tihara said...

takdop jugop..kat aner ni, kat pulau carey ke ?

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

nan hadooo

Rinna said...

Adoi kat mana tuh.. ? Tak do laa.. hehehe

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

same2 cute.. hehehe

Rai said...

takdo...scary!!!

gadisBunga said...

seksinya skirt kembang diaaaa~

Saya Disini said...

xde3

Daddy Ziyyad said...

umang aih! saya terperanjat tgk masa scroll! ahaha

Zul Fattah said...

mak aii.. tanjat boboi... huhu

Iffah Afeefah said...

scary plus lawak

sudipVSsenduk said...

tak ada... & tak nak ada, takut!

pok amai-amai said...

Hahahahaha! Klu Aydin ni, mahu tak tdo mlm kang!

nanakimie said...

tgn sapa tu?hee....

Citarasa Rinduan said...

aduhhhhh

terkezuttt sis....
pitammmm

Gen2Merah said...

saya takda... hehehe.. comelnya.. haha

Gen2Merah said...

saya takda... hehehe.. comelnya.. haha

Zie Madini said...

hehehehe...berani gak ek dia bgambar sebelah org yg bertopeng tu. bravo ah...hehe. coz kan biasa nya dak² akan takut nk dekat yg scary² gtu...hikss

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...