Kawan - Kawan

Monday, June 18, 2012

Lemau

Bila dah cuti tu
paham-paham jela
rasa malas nak pegi keje
lagi2 bila semalam  cuti isra' & mikraj

Pagi tadi
kebetulan hujan lebat
rasa nak tarik jerk selimut
sambung mengulit mimpi

notanoti : tuan blog akan menyepi seketika.Ada kursus kat HQ.Ini pun bikin aku lemau juga...hehe.

21 comments:

MizzTina said...

selamat berkursus!! :)

Iffah Afeefah said...

da jadi bisku lemau eh

hehe

HeNRieTTa JoSe said...

kitew xcuti...klu x, aine masih bercuti lew replace semalam...huhuhu...selamat berkursus...

miloais milo said...

lemau kena air hujan ke nokkk?????
ekekekek

selamat berkursus ye!

khaifaiz said...

habiskan beras je kan hantar kau kursus... hehehe

Rai said...

masuk angin..heheh...

ratu siput said...

gi kursus jgn lemau2 tau :)

:: Mrs.Eady :: said...

selamat berkursus!:)

nabilah_2908 said...

Melaka tak cuti pun...huhu...

selamat berkursus... ;)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

kan best kalau 2 hari keje 1 hari cuti pastu keje lagi 2 hari cuti lagi pastu dan seterusnya hihi

mcmla sy keje kan hihi

Papa Mifz said...

selamat berlemau...hehe

~Sweet Honesty~ said...

jgn berlemau lelame yea...hihi

Asrul "iLham" Sany said...

cuti...tido..heaven

Hafizin Jamil said...

lemau dan lemang..dua perkara yang berbeza..haha

Tihara said...

g hq, takyah baliklangkawi dah, ckp kat bos,saya dah transfer ni..wat law senirik ..hehe :)

gadisBunga™ said...

selamat berkursus deh... :D

Acik Erna said...

lieyna..jangan lemau lagi ye..ceria sikit he he

wahida said...

lemau lagi ke? huhu...

delarocha said...

selamat berkursus... ada kursus, ada makan2..huhu

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

is pun lemau jugak kalau kena pi kursus.. hehe

SimplySeoul said...

kalau hujan, jgnkan kerja, sekolah, angkat kepala pun rasa malas.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...