Kawan - Kawan

Thursday, May 3, 2012

Layanzzz....










Bergambar bersama di atas menara (sila rujuk gambar pertama). Sejuk sebab berkabus.
Ini my ex-housemate . Kebetulan minggu lepas dia datang bercuti. Itu yang ambil kesempatan berjalan - jalan sakan..haha.
Masa minum petang kami makan pizza Artisan . Mungkin kat tempat lain takde kot .
Tapi dari segi citarasa aku lebih suka pizza hut lagi.

Ini sebagai hiasan di atas meja kat menara .

Lokasi : Gunung Raya, Langkawi.

Sebenarnya kat atas ni takde apa pun. Cuma boleh lihat pemandangan yang cantik dan boleh nampak Thailand juga. Masa kami sampai ni dah petang dan keadaan berkabus. Rasa sejuk sangat!!. Kalau nak feeling2 rasa macam di oversea bolehlah singgah di sini...haha.

27 comments:

Saya Disini said...

cntiknye..sejuk je tngk..

nur anis said...

tak pernah lagi sampai langkawi..teringin...

mizzkechique said...

subhanallah...canteknye..

Huda said...

Serius boleh nampak Thailand ke??

Pok Amai-Amai said...

Tgk gamba je, dah rs sejuk. Brrr....sy gayat klu bab tinggi2 nie. tapak tgn mst nak berpeluh je.

miloais milo said...

wahhh.... iols suker cuaca sejuk2 camtu....

wahida said...

boleh nampak Thailand?

Daddy Ziyyad said...

Tak pernah tau ada tempat macam ni kat Langkawi....selaulunya kalau gi Langkawi asyik panassssssssss aja..ahahah

nabilah_2908 said...

wah..kat Langkawi pun ada tempat sejuk macam ni eh...baru tau... :)

SumeSakan said...

langkawi ker?cantiknya..ingat kat mana td...heheehe

Zie Madini said...

unik seyy nama restaurant tu. tmpt restaurant tu sgtttt lawa...pemandangan tu yg sgt berharga :)

Tukang Karut said...

aku pernah naik kat sini... tapi lepas tu pening... hohoho... pasal naik van... dah la jalan bengkang bengkok...

~Sweet Honesty~ said...

nak feeling2 kt oversea?? hihihi..best jugak tu..

Ujie said...

walau takde apa2 kat situ, tapi pengalaman pertama kali naik situ tetap best, kan?

Tihara said...

ingat kan kat obersi dah tadi..best woo sejuk..sekawang kan panazz :)

adan said...

tempat sgt menarik.. tak pernah pergi.. ==" 1st picture ingatkan kat luar negara td..

cik ika said...

wah..g thailand..

Santri T.P.I.N.I said...

cantik.... sejuk mata memandang pic dlm entri ni.

Papa Mifz said...

tebal gak yer kabus tuh...

Acik Erna said...

salam lieyna.acik tak berani naik tempat tinggi..memang seriau sungguh..kecut perut..rasa tak boleh bernafas dek seramnya.

Cik Pulau said...

2 kali sampai langkawi..
tapi tak pernah lagi sampai tempat ni..huuu~

Pondok Usang said...

wahh... pasti terasa terawang awangan bile makan...

Cikgu Ma said...

gambar kat sabh ka?bestnya..

msredcheesecake said...

Sejuk perut tengok.... Saya gayat..hhee

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

wah.... is jugak yang xpernah sampai lagiks... wuwuw (T____T)

Cik Ina Do Do Cheng said...

Amboi kesejukan di atas menara. cik ina teringin sangat nak gi sana, lenkali jangan lupa ajak cik ina ye: )

Pokok Manggis Depan Rumah said...

cantik nye pemandanagn kat sini..
boleh pegi ni..
boleh citer macam mane nak pegi & juga kos dia..
ada rezeki boleh pegi.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...