Kawan - Kawan

Wednesday, April 4, 2012

Kena buat pilihan

penat...fuhhh...
letih fizikal dan minda
pagi tadi pergi ke LADA
aku dapat umah sewa

staff tu bagi 2 kunci
satu untuk ting.2 dan satu lagi di.ting 3
yg ting.2 tu sebelah blok aku jer
senang kalau nak pindah nanti
tapi dinding penuh dengan conteng2
rasa bekas penghuni rumah ni
ada anak kecil
lepas tu tombol pintu rosak


rumah lagi satu tingkat paling tinggi
dan blok agak jauh sikit
siling pun ada kesan air
lumrahlah kalau tingkat paling atas
cat di dinding masih elok dan tak banyak kerosakan

aku dalam dilema untuk memilih......

notanoti : sepatutnya kunci kena pulang selewatnya pukul 5. Esok jela aku bagi kat member..haha.

13 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

Selamat berpindah ke rumah baru....

Pok Amai-Amai said...

pindah umah ke? msh bujang ke?

Tihara said...

pindah lagi ke??nape youu..sorry tk sempat nk emel pasal duk kat umah lama..pc slow mcm kura2..long story to tell youu..take care ey :)

-gedek! said...

LADA?

Umie Naziera said...

haha,kena buat pilihan lerww

Rinna said...

Kalau duk kat tempat tinggi ada lift tak.. Kalau tak de baik ambik yg tingkat rendah jer.. dinding tuh boleh dicat semula.. :)

Zie Madini said...

Selamat duduk di rumah baru :)

MamaEma said...

buat pilihan sebaiknya..

Acik Erna said...

dinding comot sikit tak pe..kalau rumah bocor susah nanti

HeNRieTTa JoSe said...

ps....sangat chantekkkan....kak lin tuh memang kreatif....join la sama...hehehe...

aKSARAfENDI said...

wah..dua2 ada mslah eak..buat plihan trbaik..

Rain said...

moga istikarah menjadi pilihan bagi memilih jalan penyelesaian dan pilihan Allah yang terbaik. doakan buat kamu :)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

siling bocor payah kut nak repair..dinding conteng tu xpelah lieyna beli cat dan catkan sikit..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...