Kawan - Kawan

Tuesday, April 24, 2012

Bila Tiada Mood

Aku pun tak tau kenapa dengan ku hari ni . Dalam kereta pun tak banyak bicara dengan bos . Apa yang ditanya itulah aku jawap (sekadar 2-3 patah). Sampai bos tanya "kamu sihat ke". Aku sekadar mengangguk...hahaha.

Dengan opismate pun x banyak bicara (aku bukanlah peramah sangat tapi ada masa2 memang riuh opis ni aku buat..haha). Dalam pantry tadi pun aku seolah-olah tak wujud di situ. Mereka semua heran.

Entahlah  . Mungkin aku serabut . Aku mengambil pendekatan berdiam diri daripada nanti aku hangin tak pasal-pasal. Bila mood dah ok nanti barulah aku bercerita.

notanoti :  aku sedang menanti perkhabaran gembira . Doakan agar bukan khabar duka yang aku terima. Semoga dipermudahkan.

12 comments:

Tihara said...

alamak apesei takdak mod ni geng..nt depa igt depa buat salah apa kat hang..cheers up, Insya Allah, papehal kita tawakal kepada Nya..k :)

mizzkechique said...

smla, ngah xde mud gak ni..haishh

missSenget said...

sama laa kite..sama laa..

xde mood..org ajak gaduh td pn, buat muka toya je..

tensen diorg..

=__=


semoga khabar gembira itu hadir..amin..

nur anis said...

kalau mood tak ok, rasa macam nak marah je..sebab tu selalu banyak diam bila takde mood..

Azlan Strider said...

amin..semoga lepas nie datang berita yang mampu mengembalikan mood yang hilang..hehehe

Regards,
-Strider-

Kakzakie said...

Kakak doakan moga yg baik-baik aje perkhabaran yg diterima..

nabilah_2908 said...

sebabkan perkhabaran tu ke buatkan kamu hilang mood..?

Amin...doa kan yg terbaik tuk kamu.. :)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

takda mood misti sbb tgh pikirkan psl perkhabaran tu kan..


moga semuanya baik-baik aje utk lieyna :)

Daddy Ziyyad said...

kadangkala, berdiam diri itu lebih baik...:)

Farrah Hasna said...

insyallah..doa byk2 k

LYAfrina said...

xpe,,,nnti bla mood dah mari..ok la tu.. biasalah..ada hari2 serba x kena..rsa lesu n xde mood... apa2 pon, moga esok kmbali ceria sprti biasa yer

Tukang Karut said...

hari ni confrim mood tu dah sampai dah...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...