Kawan - Kawan

Thursday, March 31, 2011

Cubaan Aku Makan Dim Sum

satu tapau RM4

                                 Korang mungkin tak heran
                                 tapi bagi aku yg pestime jumpa
                                 jakun jap...sambil tertanya2 apa benda ni??
                                 hahaha...rupanya dim sum

notakaki:rasa mmg sedap...jgn terkejut dimsum pun ada jual kat pasar malam...:)

10 comments:

Cekodok said...

nak kirim sikit leh ke.. hehe

Lieynanilaz said...

kirim salam jerklah cekodok..hahahah.

Izzatul Iman said...

nyum2.... anda di tag in 2 GA...

http://whatrudoin-gaentries.blogspot.com/ jo

Manja (let it be my sweet name) said...

sedapnyer http://notamanjaku.blogspot.com/2011/03/uitm-perlis-tutup.html

Lieynanilaz said...

tq tag...nanti saya buat entry hat lagi satu tu yaa..

Tihara said...

yg ni mmg aku heran..
nape kt tpt qaku tader jual..
bg resepi, aku nk jual kt sini :)

Cik Ina minat Do do Cheng said...

makcik pun tak pernah lagi makan dim sum.ye ke ada jual kat pasar malam.pelik betul.nampak cam sedap je. cam mana sedap tak?

Lieynanilaz said...

tihara...caner aku nak bagi resepi...aku pun belii..hikhik..

cik ina...kat sini ada jual kat pasar malam...nak rasa hat restoren n hotel..x tercapai dek akal..hikhik...dapat rasa hat pasar malam pun..oklah..rasa sedapp..:)

bujal X said...

tu udang tipu kan? haha~~

Lieynanilaz said...

bujal...memang pun...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...