Kawan - Kawan

Tuesday, March 15, 2011

BEN ASHAARI : BLOGGER IKUT NEGERI KELAHIRAN

BANNER BEN ASHAARI

1) Sila ceritakan latar belakang anda
nick lieynanilaz merupakan gabungan nama penuh dan nama panggilan.Berasal dari Sungai Besar,Selangor tetapi kini bekerja di pulau yang terkenal dengan sumpahan selama 7 keturunan suatu ketika dahulu. Merupakan anak ke-3 daripada 8 org adik beradik Seorang yang pendiam dan pemalu tetapi akan menjadi seorang yang peramah dengan orang yang dah dikenali dan seseorang yg boleh merangsang saya untuk bercakap.

2) Profession anda sekarang?
err...bekerja sebagai penjawat awam di salah sebuah badan berkanun...

3)Blog favourite anda..kenapa?
saya suka mengikuti blog mat gebu...bagi saya apa yg ditulis dan disampaikan adalah menerusi hatinya yang ikhlas untuk berkogsi terutamanya resepi kepada orang lain. Selain itu, beliau juga seorang yg tidak lokek untuk memberikan nasihat2 yg berguna dan bernas.

4)Blog yang anda tak suka nak masuk...kenapa?
saya paling tak suka nak masuk blog2 yang ada lagu yg menyakitkan gegendang telinga atau yg terlampau sarat dengan kekreatifan yang membuatkan pc menjadi cam siputt...

5) impian anda terhadap blog anda?
semoga blog ini tidak akan berkubur begitu saja dan boleh diterima oleh blogger2 lain....

9 comments:

nadiemsharmz said...

salam..jln2 dari segmen incik BA n folo jugak...

jom jengok cni lak ;;;;

http://nadiemsharmz.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-blogger-ikut-negeri.html

pRiNCe said...

hye..salam perkenalan ye...
prince blogger kuala lumpur...
newbiee lagi...
kalau sudi lawat la ke blog prince ye...:)

Lieynanilaz said...

tq sebab sudi singgah...

Dda Ly said...

salam kenal..:)

meh ke rumah..
~ketinggalan zaman..~
keep in touch ye..♥♥♥

Diari-Selebriti-Mama said...

slmt bknalan.
singgah dari segmen BA.
n terus follow kamu ^^

amboi..jauhnya merantau sampai langkawi sanan..

jemput baca

sambal ketuk langkah demi langkah

http://mamaglamdiva.blogspot.com/2011/03/samba-kotuk-omak-den-langkah-domi.html

Tihara said...

Insya Allah..blog ni kan terus bertahan..blog aku yg tak tau leh
tahan ke tak.. :)

Lulu caldina said...

Wohoo..blogger dari Selangor!!...Hi...ngee

Lieynanilaz said...

dda ly dan diari-selebriti-mama - tq sudi singgah..nanti saya singgah blog korang.

tihara...ala jgn cakap gitu....cedeyy la plak..

lulu caldina..hi jugak...ngee..

Kei Seichi said...

salam perkenalan dari orang melaka...
datang dari belog abg ben...
jemput la singgah ye...=)

http://geekzster.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...