Kawan - Kawan

Sunday, June 19, 2011

Musim Derian..Makan Sampai Lebam!!!

Ahamdulillah musim buah tahun ni sungguh menjadi.Walaupun pokok durian x banyak yang ditanam namun boleh dikatakan setiap hari ada jerk buah yang luruh. Tapi buah2 ini takde untuk dijual hanya sekadar untuk makan2. Bolehlah bagi merasa sorang sikit staff yang telah bertungkus lumus untuk menjaga dan memelihara ladang.

projek mengopek derian..jangan ingat lelaki jerk yg pandai kopek..opss...ini bukan tangan aku tau...dah sah2 aku yg tukang snap.



tadaa....buah derian yg lemak2 gitu...ini baka D24..ulas2nya sungguh mengancam..memang terbaeklah.



Pulut tu kawan aku yg bawak....kalau di utara memang terkenal ngan pulut derian...





4 comments:

NasZ said...

nak gak..nak gak..nak gak..

DENGKI ...

pena rozie said...

Kat cni belum musim die la....

Zul Fattah said...

wah...!! bestnye.. lama tak makan durian..

ღ p!nk veLvet ღ said...

ta suke doyan ... bace entry ni pon rase nak tutup idong, hahaha~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...