Kawan - Kawan

Tuesday, June 14, 2011

Drama Nora Elena



Minggu ni minggu terakhir drama Nora Elena.Aku yakin mesti ramai yg tak sabar tunggu pukul 7 malam dah dok depan tv nak tau ending. Ramai blogger2 yang buat entri pasal citer ni dan rata-rata rasa tergoda dan terpukau dengan ketampanan dan kejelitaan si hero dan heroin.Aku pun x terkecuali beb,turut sama terjebak mengikuti citer ni.Drama ni adaptasi dari novel "Kasih Yang Suci karya Meen Zulaikha. Aku sendiri dah pernah baca novel ini walaupun tebal tapi ceritanya memang best.Tapi aku lagi suka tengok drama sebab pelakon yg cun dan hensem kot..haha..







Siti Saleha - heroin



Aaron Aziz - hero idaman gadis2...haha







credit to google.com



















3 comments:

Tihara said...

alamak aku dah ktinggalan dah cete ni..rugi2x..

miloais said...

nasib baik lah iols kurang melayan drama2 petang hari kat tv
salah satunya tak berkesempatan
lagi pun... iols loya hoccay tengok citer jiwang karat meleleh2 ni...
:D

Mr.Clive said...

i dah tgk drama ni ulang2 da semenjak download ritu...kahkahkahhh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...