Kawan - Kawan

Tuesday, June 7, 2011

Blank

Abaikan tajuk tu yerk....benonya pala aku tengah bengong

pening pala asyik tengok nombor2....mana yg silap dah x nampak

sungguh mencik bila buat kunci kira2 tetiba x balance

nak semak balik...carik hat mana x betoi tu

adehhh boleh bikin kepala serabut....


aku benonya x suka ngan nombor2...dulu masa zaman sekolah

sungguh x suka ngan subjek maths...time peksa dah tentu2 merah

tapi bila bekerja terjebak plak ngan benda yg aku x sukooo

nak buat gena redha jerklah....ada hikmahnya kot

mengajar aku erti kehidupan kekadang seronok bermain ngan nombor nih

perkara yang x boleh nak elak...bila kena buat budget,hitung duit keluar masuk,

kawal aliran duit tunai,kena kontrol agar x terlebih belanja...hadoiii..

(ada kena mengena ke...ontah...pala dah poning...ginilah kekdahnya)



boh gambo ni sesaja nak menghepikan diri sendiri...hikhik...



p/s : bila dah pening entri pun merapu...korang paham ke????

6 comments:

bujal X said...

tengok gambar pun ble hepi? hebak~~~haha~~

lieynanilaz said...

buat2 hepi...hahaha

miloais said...

seronok apa kira2 ni semua...
iols suker banget bila kena buat BQ - then budgetary

nok.... sabar hoccay!

gedek! said...

cari apa celah pokok tu?

lieynanilaz said...

pakcik...cari benda tersembunyi..haha

milo....ni dah hepi sebab kunci kira2 dah imbang...hehe

アヌム ちゃん said...

Salam.singgah baca2 sini~
sudi2 la baca my new entri di frommetoyou
Arigatou (^____^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...