Kawan - Kawan

Saturday, June 11, 2011

Musim Buah Dah Tiba....Memang Terbaek dari Ladang



Nak punch tadi terpandang ada 5 biji durian di tepi dinding bersebelahan tempat punch card.Entah sape yg tolong kutip kat ladang pun tak taulah. Kawan2 lain dok tanya2 dan jeling2 kat buah tu.Aku yg serba salah bagi sebiji yg paling besar suruh diorang kopek dan makan sorang sikit.Belen ada lagi 4 biji aku bawa ke pantry dan terus kopek walau aku bukanlah mahir nak belah tapi hentam jerklah dan akhirnya berjaya jugak.Dari aku pening hidu bau dalam aircond baik aku belah dan simpan dalam fridge.Sambil belah sambil masuk mulut.....hahahaha....


p/s : memang terbaek dari ladang...esok pakat makan ramai2 ngan klik opis.

2 comments:

Kathy Tuah said...

kat kampung saya durian baru je berbunga..sungguh jeles! huhuhu~

Udy said...

sedapnya durian . subhanallah. lama x makan . huhu .

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...