Kawan - Kawan

Sunday, June 12, 2011

Andai Aku Ni Jutawan..Blogger

Nak join klik banner

Kalau aku jadi jutawan...jap aku nak berangan dulu..apa ya..haaa..perkara pertama aku nak buat mestilah mengsponsor satu kenduri/acara makan2 dengan menjemput semua blogger...dah kaya kan..mesti mampu buat besar2...ahaks
boleh aku kenal dengan blogger2 otai dan newbie....di samping boleh mengeratkan silaturrahim dan berbincang serta bertukar pendapat untuk mewarnai dunia blogger secara sihat.

perkara kedua....aku cadang nak buka satu sekolah atau rumah perlindungan khusus untuk golongan susah dan anak-anak yatim
dan ditadbir oleh blogger2 yg cerdik pandai dalam bidang masing2

p/s : kekadang sesuatu kejayaan itu datang dari angan-angan.

4 comments:

Tihara said...

aku lah kawan mu yang pertama..haha

Miss Ran said...

ermmm best jugak idea tu

mekasih=)

gadisBunga said...

kalau dapat endless supply of sate pun syok jugak. hihi~

Cik Ina Do do Cheng said...

jangan lupa jemput cik ina jamuan makan tu.kalau boleh 3 hari 3 malam, senang tak payah masak.ekekek

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...