Kawan - Kawan

Thursday, July 21, 2011

SEGMEN : TERLIUQ WAKTU BERBUKA PUASA



Nak join klik banner

Tarikh tutup : 22 Julai 2011


Tak lama lagi umat islam akan menyambut bulan puasa.Masa nilah kita akan berjumpa dengan makanan yang beraneka jenis dan ada yang pelik-pelik . Kalau tak kuat iman nafsu membeli akan melebihi daripada nafsu nak makan.Sudahnya akan berlaku pembaziran.


Kalau nak ikutkan memang banyak makanan yang akan buat aku terliuq.Antaranya :


ayam golek


murtabak


pasemboq


popia basah


nasi kerabu


nasi dagang


nasi kandaq


ikan bakar


air tebu


ABC


cendol



cukuplah dulu ya.....tengok menu ni pun dah terliuq..haha.....

10 comments:

miloais said...

peberet iols kalo berbuka puasa - samosa yg rangup kulitnya...
dapat sebiji dah kenyang
then minum teh-o suam!

Tihara said...

terliuq nyaa..nin kalo bulan posa tkleh story bab2 makan ni kan..
baguih miloaih minum teh o suam ja dia kan..

lieynanilaz said...

baguslah jadi milo...minum teh o suam jerk...aku pun kekadang bulan pose terbabas gak minum ais...x tahan iman..hehe..

rATu kEBaYA said...

paling terliur bila tengok air tebu

SoLy SoLicious said...

juadah paling digemari sy time puase laksa..heee

Athira Husna said...

ttbe tekak haus teringat cendol..huhuhu.. tq sudi join ye.. ;)

gedek! said...

mee goreng lambak!

Athira Husna said...

awk di blog saya! http://tirana91.blogspot.com/2011/08/singgah-ramadhan-group-4.html

Cik Baju Kurung said...

banyaknye ! harus cuba semua .:)

CBK datang singgah dari segmen yang sama . =)

cik najihah said...

waa....banyak tu...sedap2 pulak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...