Kawan - Kawan

Monday, July 25, 2011

Musibah Yang Menimpa.....

Musibah itu bukan berlaku ke atas diriku....tetapi aku telah dikejutkan dengan satu sms oleh adikku kira2 pukul 2 pagi...rumah orang tuaku telah dipukul ribut...Sudahnya bila mendapat sms tu...aku langsung x tidur dan saling berbalas sms untuk mengetahui keadaan sebenar...Hatiku dah libang-libung...

Boleh dikatakan ini merupakan ribut yang terburuk berlaku di pekan Sg Besar...tapi alhamdulillah tiada kemalangan jiwa dan yang teruk pun cuma di bahagian dapur dan beberapa keping bumbung habis diterbangkan angin..Syukur jugak sebab masa kejadian 4 orang adik balik..bolehlah tolong mengemas dan buat apa-apa yang patut...:)


Semoga kejadian ini akan menjadi iktibar dan peringatan kepada semua...kepada mangsa - mangsa terlibat - semoga tabah menghadapi ujian ini.


nota : Kalaulah aku dekat...mungkin sekarang ni dah ada kat kg...huhu..

5 comments:

miloais said...

kesiannya kat your parents...

moga2 tak de apa2 kecederaan ye..
dan iols doakan... mak uols pun sihat hendaknya...

sabar ye beb!

Lizzie Yasmin said...

syukur tak der apa2.. Kesian jgk if tak der adik2 waktu tue..

AI said...

- tabahkan hati ye...

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

mujur semuanya selamat..

Tihara said...

Syukurlah semuanya selamat..ada hikmah di sebaliknya..tenang ya :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...