Kawan - Kawan

Saturday, July 16, 2011

Aku Blogger Kedah

Klik banner nak join...tak dinyatakan bila tarikh tutup



Lama aku tak update blog...ini gara2 line tenet yang sengal...mood nak update pun ke laut..hehe

okeh aku nak join segmen ni..aku asal orang selangor tapi bekerja di negeri kedah..

apa yang menarik kat sini...ala korang mesti tau punyaaa..daerah yang terkenal dengan tempat pelancongan dan bebas cukaii...haaaa tau kan..:)

boleh dikatakan ramai pelancong akan menjadikan tempat ni sebagai destinasi percutian bersama keluarga atau berbulan madu bagi pasangan yang baru berkahwin..

tempat-tempat yang menarik banyak wooo...kalau nak pergi ke tempat2 bersejarah...sila ke Beras Terbakar,Makam Mahsuri,Taman Lagenda ...

kalau nak bersantai...jemput ke beberapa buah pantai yang cantik seperti pantai cenang,pantai pasir hitam,tanjung rhu dan banyak lagi...ada juga pakej pusing pulau sama ada Tasik Dayang Bunting,Pulau Payar dan Kilim Geoforest...ini bagi sang pencinta keindahan alam...:)


Makanan pula...memang banyak woo...memandangkan daerah ni dah dekat sangat ngan Thailand...so boleh makan kerabu,somtam dan tomyam dengan mudah...hehe..x susah nak cari makan...banyak kedai2 makan...


Tempat shopping...orang kata syurga dunia...macam-macam ada....coklat,pinggan mangkuk,rokok,beg dan baju dengan harga yang amat berpatutan..


okeh...panjang dah ni....kepada sesiapa yang belom pernah datang sini...mailah jalan-jalan...:)


10 comments:

+_Miss.Jannah_+ said...

hehe, Jannah datang jenguk awak :D

rajin rajin join segmen tau ;)

ViSiTmE@FaTiN CoRnEr said...

blogger kedah 4 ever..hehe

follow sini..

lieynanilaz said...

tq....nanti saya follow balik..hehe..

fieha said...

salam ziarah..
sy blogger dri perak..
salam kenal :)

SoLy SoLicious said...

awak org kedah..sy org tganu..heee

Anonymous said...

gomo kelate gomo. haha. folo sini :)

Nadia said...

blogger pahang melawat blog ini..happy blogging dan salam kenal:)

nad dah senaraikan nama setiap negeri..kalau nak BW..klik lah :: Senarai Nama Segmen Aku Blogger Negeri By SCD

Asri ali gur said...

singgah sini

Anonymous said...

ASSALMUAIKUM...HAI ORANG KEDAH KE? SAMA LA KEDAH.. TAPI AYAH SAYA JE.. ^^

L-mi Redzz said...

bw here dan follow skli.. =)

http://botetdingdong.blogspot.com/2011/07/aku-blogger-negeri-johor.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...