Kawan - Kawan

Tuesday, February 15, 2011

Perjalananku.....

Ingat lagi tak sebelum ni aku ada bagitau nak wat entri pasai perjalanan balik kg dari langkawi ke klang...di bawah adalah beberapa gambar untuk tatapan semua.Tapi maaflah hanya ini yang sempat snap.Keadaan agak kelam kabut dengan ramai orang yang nak balik menuju destinasi masing-masing... 


Ini di Klang Sentral pada 06/02/11. Waktu ni aku tengah tunggu bas untuk ke Kuala Perlis.Ini di dalam terminal,kat luar lagi ramai orang..kalu x silap dah pukul 12.30.Ramai yang terkandas disebabkan kelewatan bas.Difahamkan jalan jem teruk terutamanya yg nak ke pantai timur.Bas aku pun sampai pukul 2 pg daripada jadual sepatutnya pukul 11 mlm...huhuhuhu...seb baik ramai orang lagi...kalu idak lagi haruuuu..


Ini pula sewaktu aku menunggu bas di terminal Kuala Perlis. Naik bas pukul 9.45 mlm pada 02/02/2011  menuju Klang Sentral.Bas yang tertera itulah yang akan membawa aku menuju ke destinasi.

Gambar ni pula kat JettyPoint,Kuah,Langkawi.Waktu ni mgkn pukul 6 lebih untuk menaiki feri last pukul 7.

2 comments:

Tihara said...

rajin hg snap pic kat sni..borink le tu..hehe :)

Tihara said...

uikss balas la komen..huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...