Kawan - Kawan

Tuesday, April 26, 2011

Kezutan yang x disangka...Ouchhh..

Sedang aku asyik buat keje...tiba-tiba:
Mr A :Kamu dah makan belom,ini saya belikan makanan..
Aku :Erk...untuk saya ?terima kasih ya..dgn malu2 kucen aku menyambut huluran bungkusan tu (padahal dalam hati dah rasa kembang sebab dibelanja..hehehe)...Siyesss aku terkejut beb..

Perbualan ringkas di atas antara aku dan ex-bos masa bertugas kat HQ dulu.Kebetulan dia datang bercuti bersama famili dan datang menziarah ke opis.Yg membuatkan aku terharu ialah x sangka dia ingat kat aku walau dulu aku idaklah staff yg glemer dan fofular.Jeles sehh kawan2 aku yg lain...

Derian tu kami pakat makan sorang sikit...yolah bau jerk dah satu opis..serba salah x semawa org len...aku p beli sambal ayam kat cafe untuk gu ngan pulut.lagipun aku x leh makan cenggitu...x massyukk bagi aku yg tekak bukan orang utara...hehehehe...

p/s : ex bos aku ni dah pencen...jgn korang ingat mudoo..:)




10 comments:

tukang merepek said...

makan pulut dgn derian erk?terbaek la!

gedek! said...

Gambar Mahathir tu lagi...?

lieynanilaz said...

tukang merepek...derian tu mmg terbaekk...

pakcik gedek...tajam sungguh pengihatanmu...:)

fyrafauzi said...

bestnyee ade org belanja^^

Ce bace : Tips ngorat awek paling berkesan!

Tihara said...

Nak banyakk

Anonymous said...

Sedap nyer,nak banyakk
from- tihara :-)

lieynanilaz said...

tihara....En.Nan tu yg belanja...terkezut uuu...:)

Redbloodsnow said...

lom pernah lg makan...teringin ler plak nk ngap..hikss

lieynanilaz said...

zie..jom turun semenanjung...boleh rasa..hihi..

eira said...

best nye..nak jugak..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...