Kawan - Kawan

Wednesday, April 25, 2012

Cerah jadi mendung

Selamat Pagi
^
^
^
Buka cimb clicks
^
^
^
Bibir tersenyum lebar
^
^
^
Ada kemasukan yang luarbiasa
^
^
^
tranfer sana sini
^
^
^
nilai yang tadi 4 angka
^
^
^
kini jadi 3 angka
^
^
^
adehss..ngerii

24 comments:

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

hehhe.... is xbukak lagi... seram... satg xleh terima hakikat yang det banyak2 tu hanya teman sementara akaun kita ja... (T____T) tunggu punya semangat dari awai tahun lagi... bila dah dapat, xdan seminit leh ilang.. wawawawa

Kakzakie said...

Wah... dah masuk ye... Kalau macam kakak kena tunggu another a week baru ada tau Lieyna...

Tukang Karut said...

huhu... dah masuk ek...

Pok Amai-Amai said...

Awak, itu perkara biase!

Mrs Lurve said...

tiap bulan selalu gitu huhuhu

khaifaiz said...

biasa la tu... tu la namanya harta dunia tidak kekal

mizzkechique said...

semuanya di hujung jari.. hahaha

Niza Romli said...

owh..gaji dah masuk hari ni...
*leh sopim hehe

Lynn said...

haah..baru je pindahkan ke sana ke sini...hmm...seronok jadi org kaya kan..hehe..tak yah pening kpla..

Cik FaRiZaM said...

eh sama la sy pong....dr 4 angka jd 4 angka lg.tp mlm ni jd 3 angka ...

:D

Syira Qahira said...

salam


wah....sedap tu...walaupun sikit masih ada kan ;)

Rai said...

tak sanggup nak bayang.. ngeri! tapi kalau 3 angka tu 999..ok la kan.. hehehe...

Tihara said...

velanja mekdi satu!!!..hehe gurau jer :)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

hehe..lumrahla tu..:)

Cik Ina Do Do Cheng said...

alangkah bahgianya kalau duit gaji kita tu semua untuk kitakan .

nabilah_2908 said...

gaji dah masuk eh.... ;)

bestnya..awal2 dah masuk..kt sini..2 haribulan nanti baru dapat...hrumm...

bab dari 4 angka menjadi 3 angka....ha...sama lah kita..huhu...

Rinna said...

Hari ini kita kaya ler kejap yer..pas tuh dah agih..ciput ler tinggalnya..yer.. :)

Cik Pulau said...

untung la.. uhukkk... gaji x masuk2 lagi.. huuu~

Hafizin Jamil said...

transfer apa tu..dari 4 kepada 3..?haah

miloais milo said...

ok tu tinggal 3 angka
dari tinggal dua angka - mau puasa kekdahnya!

Irfa said...

dari 4 angka jadi 3 pastu jadi 2 angka..pastu..tinggal sen-sen je
biasa tu

Puan Kutu said...

haha itu sangat normal rasanya

kura said...

woo. apakah yg terjadi :0

Akulah.com said...

ngeri, kalau beli baju tak la ngeri..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...